• Helloww!
    Ik zoek leesvoer

    Punten waar het aan moet voldoen:
    * Onbekende personen
    * Twillight
    * Hp
    * Sterk verhaal
    * Mag alle leeftijden
    * Geen onnodige fouten

    Oke post je story`s maar!!


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    -Sins will never change-

    Wat als elke nacht wakker word gehouden door nachtmerries? Nachtmerries over een onbekend verleden. Niet kan slapen, en geen energie hebt om te vechten. Mensen je negeren omdat je anders bent. En alles verkeerd lijkt te gaan.

    Je besluit weg te rennen, te vluchten. Volg de reis van Fay Lieve, een reis vol avontuur, verboden liefde. Gevallen engelen. Verraad, onmacht. En onmogelijk keuzes. Het gevecht tegen haar lot, vechtende tegen haar afkomst. Zal Fay Lieve haar eigen leven lijden of een marionet van Satan worden.

    ©Roos-Willemijn&Noa.


    veel plezier met lezen :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb een verhaal van twilight ik zet zo de link er wel bij ben te lui omdat nu te doen :P
    Link:

    Cait's leven was heel normaal. Tot er op een dag iets gebeurde wat ze nooit had voorzien. Dat veranderde haar hele leven. Maar het zorgde ook voor mooie dingen in haar leven.
    ~Twilight Related~

    Afternoon moon
    When 4 world get together
    ® Joanne Rowling~Harry Potter
    ® C.S. Lewis~Narnia
    ® J.R.R. Tolkien Lord of the rings
    ® Stephanie Meyer~Twilight


    Waar moet je zo'n verhaal beginnen? Zoveel personages. Zoveel Gebeurtenisen. Zoveel momenten dat een goed begin zou kunnen zijn.
    Laten we maar beginnen bij het moment dat de 4 wonderbaarlijkste werelden bij elkaar komen. Het moment dat deze 4 werelden in elkaar verstrengelen. Net zoals de mensen die erin wonen.
    Laten we beginnen bij het moment dat de 4 werelden vol met bovennatuurlijke wezens magie en moedige strijders bij elkaar komen.
    En natuurlijk bovenal Heel veel gevaren.
    De helden uit deze werelden kunnen het gevaar alleen nog maar overwinnen als ze samenwerken en hun krachten bundelen.
    Door hun krachten te bundelen en het opnemen tegen het kwaad. Voor het te laat is en er geen van deze 4 werelden meer zal bestaan.

    ©Taraluis



    When four worlds get together

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 19:50 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Perfection [Twilight related] /


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Give Love a Try HP --> Draco Malfoy..

    It all started with a boy,
    a boy who had a mission.
    Nobody said it would be easy,
    Everybody just promised it would be worth it.
    Will he succeed,
    or will he fail?
    And is it all worth it,
    at the very end?

    Zo dat was mijn falende story..
    Mijn favo abo's staan op mijn profiel, misschien staat er wat tussen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik ga lezen, maar niet allemaal in 1x xd, je merkt wel als ik er een abo op neem of niet ;)


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    Klik (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."



    When the fire burns in my heart

    Aron Gobsly behoort tot een van de populairste jongens van Forks High school.
    Hij heeft dingen waar veel kinderen alleen maar van kunnen dromen.
    Een groot huis,beroemde ouders met een spannend beroep, veel geld en een stoere sportwagen.
    Hij heeft bijna alles behalve wat hij het meest nodig heeft.
    Rosalie Hale Cullen, de liefde van zijn leven,
    Door een peptalk van zijn vrienden, weet Aron al zijn moed te verzamelen om haar een keer uit te vragen.
    Rosalie, laat zich overhalen door haar familie en stemt toe.
    Samen gaan ze op date en alles valt beter mee dan ze beiden dachten.
    Ze daten steeds meer en meer en langzaam laait het vuur in beide harten hoog op.
    De liefde die ze voor elkaar voelen is zeer passievol en sterk.
    Maar wat als Aron achter het geheim van Rosalie komt?
    Is hun liefde echt zo sterk als ze dachten en kan niets hen uit elkaar houden?

    ---



    The Curse Of Diana Brooks

    Hallo, mijn naam is Diana Brooks.
    Ik ben 16 jaar en al mijn hele leven leef ik met een groot geheim.
    Het vrouwelijke deel van mijn familie en ik zijn vervloekt.
    Hoe we aan de vloek komen, kan niemand echt zeggen.
    Maar elke maand verander ik in een jongen.
    En dat voor een week lang.
    Natuurlijk kan deze vloek worden opgeheven.
    En dat is door de ware te ontmoeten.
    Op mijn vorige school, Beauxbatons, is mijn geheim ontdekt, en kon ik niet anders dan weg te vluchten.
    Dit schooljaar begin ik opnieuw.
    Op een andere school, waar hopelijk mijn geheim veilig zal zijn.
    Perkamentus is er van op de hoogte en nu jij dus ook.
    Dan heb je ook nog Zeno, oftewel mijn "mannelijke kant."
    Zeno is ruiger dan ik.
    En hij rookt, iets wat ik als jongedame nooit zou doen.
    Ik koos er voor om mijn mannelijke kant "Zeno" te noemen.
    Naar mijn oudere broer.
    Een moeder heb ik niet meer.
    Ik heb haar nooit echt gekend.
    Mijn vader zie ik echter weinig want hij is een drukke zakenman.
    Ik denk dat je voorlopig genoeg over me weet.
    Genoeg om te weten dat ik, Diana Brooks, opzoek zal gaan dit jaar naar de ware


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PowerSource

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen.

    Jumping of the edge, Into the Deep


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    I almost forgot to love [HP]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Misschien The Eyes of a Snake [Slytherin]? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quixotic schreef:
    Dit is een prachtig verhaal over de jongere jaren van The Dark Lord, en zijn eerste en enige liefde, Mada.


    Oké ik wilde net zelf gaan promoten, maar jij hebt kennelijk al gedaan. Dankjewel! (flower)


    Ik heb er zelf nog eentje, Muggle's charge. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca