• Ja, ik vind het namelijk niet prettig als iemand de deur van mijn kamer openlaat. Daar kan ik een beetje geïrriteerd/gefrustreerd van worden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Usually schreef:
    Dan gaat je kamer ook stinken als ie altijd dicht is.


    Als je je raam gewoon open hebt gaat hij niet stinken hoor.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Me too
    Mijn zusje laat altijd mijn deur open staan, dat is echt super irritant


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    Me too
    Mijn zusje laat altijd mijn deur open staan, dat is echt super irritant


    Dat is 'm juist! Doet de mijne ook!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb geen kamerdeur :')


    Everything is worse without music.

    Elastic schreef:
    Ik kan daar ook niet tegen, behalve als ik de deur open wil maar dat komt zelden voor.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ReinaxLynn schreef:
    Mijn kamer deur is altijd dicht, ik haat het als hij open staat. Het is mijn kamer, dus als mijn broertje met een van zijn vriendjes boven komt hoeven die niet te zien wat er zich afspeelt in mijn kamer. Er mag overigens ook niemand in mijn kamer komen, behalve als ik toestemming geef.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Usually schreef:
    Dan gaat je kamer ook stinken als ie altijd dicht is.

    Zet jij je raam nooit open voor frisse lucht?


    your eyes are like stars in the night.

    ReinaxLynn schreef:
    Mijn kamer deur is altijd dicht, ik haat het als hij open staat. Het is mijn kamer, dus als mijn broertje met een van zijn vriendjes boven komt hoeven die niet te zien wat er zich afspeelt in mijn kamer. Er mag overigens ook niemand in mijn kamer komen, behalve als ik toestemming geef.


    same here:]


    I´m nothing special.

    Bij mij moet 'ie ook altijd dicht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het niet irri, maar ik kan er gewoon niet tegen als er een deur in het algemeen openstaat >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bij mij mág het niet eens, omdat er dan katten op mijn kamer kunnen komen en dan kan ik nachten niet slapen, vanwege m'n allergie.
    Maar ik kan er niet tegen als mensen de woonkamerdeur open laten of zo, in die richting (:


    Destroy what destroys you.

    Sadistic schreef:
    Ik kan er juist niet goed tegen als mijn kamerdeur dicht is ... D:


    We accept the love we think we deserve.

    Heb ik ook hoor, maar dat is vooral omdat de katten daar dan binnengaan en in mijn kamer plassen... Daarom laat iedereen ook netjes de kamer van mijn deur dicht.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik begrijp inderdaad wel wat je bedoelt!


    You can't love anyone else, if you don't love yourself.

    Daar kan ik ook écht niet tegen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.