• Wat mij enorm stoort is al die songteksten die ze als 'verhaal' posten.
    Ik begrijp dat je ze graag hoort, maar die vind je al genoeg op internet!
    Kan er niet voor gezorgd worden dat je alleen nieuwe teksten mag plaatsen? :o


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.

    Ik snap je niet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    wat?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Spanjaard schreef:
    Ik snap je niet?

    Mag ik vragen waar je het over hebt?


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Er zijn veel stories die gewoon bestaan uit liedjesteksten of uitleg over die liedjesteksten en dergelijke.
    Ik vind het zonde voor de mensen die willen horen van anderen wat ze van hun eigen creatie vinden.
    Ik vind dat er op het internet al overal songteksten staan, dus dat je bij 'stories' geen songteksten moet kopiëren of plakken. Het is toch de bedoeling dat je anderen kunt laten zien wat jij kan?


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.

    ToonVH schreef:
    Er zijn veel stories die gewoon bestaan uit liedjesteksten of uitleg over die liedjesteksten en dergelijke.
    Ik vind het zonde voor de mensen die willen horen van anderen wat ze van hun eigen creatie vinden.
    Ik vind dat er op het internet al overal songteksten staan, dus dat je bij 'stories' geen songteksten moet kopiëren of plakken. Het is toch de bedoeling dat je anderen kunt laten zien wat jij kan?

    Dan lees je die stories toch gewoon niet? :S


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    Ik snap je niet?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ....heh.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ToonVH schreef:
    Er zijn veel stories die gewoon bestaan uit liedjesteksten of uitleg over die liedjesteksten en dergelijke.
    Ik vind het zonde voor de mensen die willen horen van anderen wat ze van hun eigen creatie vinden.
    Ik vind dat er op het internet al overal songteksten staan, dus dat je bij 'stories' geen songteksten moet kopiëren of plakken. Het is toch de bedoeling dat je anderen kunt laten zien wat jij kan?


    dan moet je die story's gewoon niet lezen(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik wist niet eens dat dat bestond..... -facepalm-


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Complained schreef:
    Ik wist niet eens dat dat bestond..... -facepalm-

    Ik ook niet (krul)


    effort never betrays you

    Complained schreef:
    Ik wist niet eens dat dat bestond..... -facepalm-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Spanjaard schreef:
    Ik snap je niet?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Heb je toevallig een voorbeeld? ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Complained schreef:
    Ik wist niet eens dat dat bestond..... -facepalm-


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"