• Ik ben ziek en ik heb dus echt tijd te veel. Daarom wil ik voor anderen covers gaan maken. Verwacht niet teveel, het wordt namelijk erg simpel.
    Hier een paar voorbeelden:





    Ik kan niet blenden, bij de onderste was dat meisje al in het plaatje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 10:48 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Kan je er eentje maken voor me?
    Het was een doodnormale dag in Jane city, tot er een meisje geborden werd.Het was niet de bedoeling, ze waren op weg naar Lane city om daar nog een week te verblijven voor het kleine meisje ging geboren worden. Tenminste dat was het plan. Onderweg kon de kleine meid niet meer wachten en besloot ter wereld te komen. Haar ouders waren van plan om een naam te kiezen, enkele dagen voor dat hun dochter geboren werd, maar het was nu echt tijd om een naam te kiezen. Ze kozen voor Jane. Als eerbetoon aan Jane city.
    Jane was niet zoals alle meisjes, ze was een beschermengel. Beschermengelen leven niet lang en sterven als degene hen niet meer nodig had. Daarom hechten beschermengelen zich nooit aan mensen. Maar wat als Jane verliefd wordt op een jongen en ze, als haar ouders haar niet meer nodig hebben, niet wil sterven?
    Guardian angel's aren't supposed to fall in love


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    Kan je er eentje maken voor me?
    Het was een doodnormale dag in Jane city, tot er een meisje geborden werd.Het was niet de bedoeling, ze waren op weg naar Lane city om daar nog een week te verblijven voor het kleine meisje ging geboren worden. Tenminste dat was het plan. Onderweg kon de kleine meid niet meer wachten en besloot ter wereld te komen. Haar ouders waren van plan om een naam te kiezen, enkele dagen voor dat hun dochter geboren werd, maar het was nu echt tijd om een naam te kiezen. Ze kozen voor Jane. Als eerbetoon aan Jane city.
    Jane was niet zoals alle meisjes, ze was een beschermengel. Beschermengelen leven niet lang en sterven als degene hen niet meer nodig had. Daarom hechten beschermengelen zich nooit aan mensen. Maar wat als Jane verliefd wordt op een jongen en ze, als haar ouders haar niet meer nodig hebben, niet wil sterven?
    Guardian angel's aren't supposed to fall in love




    Wat vind je ervan?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)



    Wat vind je ervan?

    Ja, hij is mooi :) Maar, zorry dat ik moeilijk doe maar ik vind hem een beetje duister. Kan je niks vrolijker maken?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    (...)
    Ja, hij is mooi :) Maar, zorry dat ik moeilijk doe maar ik vind hem een beetje duister. Kan je niks vrolijker maken?

    Ik ga kijken


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wauw, echt mooi! Die 1e... :Y)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Concrete schreef:
    (...)
    Ja, hij is mooi :) Maar, zorry dat ik moeilijk doe maar ik vind hem een beetje duister. Kan je niks vrolijker maken?

    Het is niet zo makkelijk om er een goed plaatje bij te vinden:S


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dimanche schreef:
    Wauw, echt mooi! Die 1e... :Y)

    I know xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Het is niet zo makkelijk om er een goed plaatje bij te vinden:S


    Dit is dus wat ik bedoelde :D Dankje


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dimanche schreef:
    Wauw, echt mooi! Die 1e... :Y)

    Hier is die van jou en zonder tekst, zoals je wilde


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dimanche schreef:
    Wauw, echt mooi! Die 1e... :Y)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    hierbij? Geen titel:
    Wat als Rita Pulpers toch gelijk had over Ariana Perkamentus? Wat als ze echt een snul was? Ariana word opgesloten in de kelder door haar moeder. Een keer in de week krijgt ze een beetje brood en water. Terwijl Desiderius en Albus naar Zweinstein gaan. Haar broers verzwijgen het feit dat hun zus mishandeld word en vertellen dat ze geestelijk labiel is, waardoor ze niet naar Zweinstein kan komen. Maar wat als de leugen uitkomt? Kan Araina ontsnappen naar de dreuzelwereld?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    hierbij? Geen titel:
    Wat als Rita Pulpers toch gelijk had over Ariana Perkamentus? Wat als ze echt een snul was? Ariana word opgesloten in de kelder door haar moeder. Een keer in de week krijgt ze een beetje brood en water. Terwijl Desiderius en Albus naar Zweinstein gaan. Haar broers verzwijgen het feit dat hun zus mishandeld word en vertellen dat ze geestelijk labiel is, waardoor ze niet naar Zweinstein kan komen. Maar wat als de leugen uitkomt? Kan Araina ontsnappen naar de dreuzelwereld?

    Er hoeft dus geen titel bij???


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Er hoeft dus geen titel bij???

    nee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    (...)
    nee

    Wat wil je er ong. op? En wat voor; zoals de bovenste of zoals de onderste twee? Ik kan het allebei


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Wat wil je er ong. op? En wat voor; zoals de bovenste of zoals de onderste twee? Ik kan het allebei

    een beetje voor als de tweede. Een beetjein het thema van opsluiten. Een meisje dat verlangend uit een raam kijkt ofzo, ik weet zelf niet wat ik er op kan zetten


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz