• Ja, ik vind het namelijk niet prettig als iemand de deur van mijn kamer openlaat. Daar kan ik een beetje geïrriteerd/gefrustreerd van worden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Voor mij boeit het niet. Alleen als ik ga slapen moet hij altijd toe.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik kan daar ook niet tegen, behalve als ik de deur open wil maar dat komt zelden voor.

    Mijn kamer deur is altijd dicht, ik haat het als hij open staat. Het is mijn kamer, dus als mijn broertje met een van zijn vriendjes boven komt hoeven die niet te zien wat er zich afspeelt in mijn kamer. Er mag overigens ook niemand in mijn kamer komen, behalve als ik toestemming geef.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh daar kan ik ook niet tegen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Oh daar kan ik ook niet tegen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Qlimax schreef:
    Oh daar kan ik ook niet tegen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heel irritant is dat. Die deur moet óf dicht, óf wijd open. Maar meestal is hij dicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Heel irritant is dat. Die deur moet óf dicht, óf wijd open. Maar meestal is hij dicht.


    Ja, dat bedoel ik. Dan staat hij zeg maar 10 cm open, maar hij moet dan helemaal open staan.

    Hé nu je het zegt, ik let er eigenlijk nooit op maar bij mijn vader doe ik mijn kamerdeur dicht en bij mijn moeder blijft hij gewoon op een kiertje.
    Maar dat is meer uit gewoonte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ReinaxLynn schreef:
    Mijn kamer deur is altijd dicht, ik haat het als hij open staat. Het is mijn kamer, dus als mijn broertje met een van zijn vriendjes boven komt hoeven die niet te zien wat er zich afspeelt in mijn kamer. Er mag overigens ook niemand in mijn kamer komen, behalve als ik toestemming geef.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elastic schreef:
    Ik kan daar ook niet tegen, behalve als ik de deur open wil maar dat komt zelden voor.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik ook. Dan komen er muggen binnen :'D


    Caution first, always.

    Ik kan er juist niet goed tegen als mijn kamerdeur dicht is ... D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dan gaat je kamer ook stinken als ie altijd dicht is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Qlimax schreef:
    Oh daar kan ik ook niet tegen.


    Love? No. I prefer cats.