• Ik heb een groot deel van mijn abo's verwijdert omdat er gewoon niet aan gewerkt werd.
    Ik zoek dus nieuwe stories die aan de volgende eisen moeten volstaan;
    - Gesproken tekst tussen "aanhalingstekens"
    - Goede verhaallijn
    - Beschaafd Nederlands geschreven
    - Moet actief zijn
    - Het moet in de verleden tijd geschreven zijn

    Het liefst van al lees ik;

    - Twilight
    - Harry Potter
    - Onbekende personen (Enkel als het echt een sterk verhaal is)

    Kom niet af met;

    - Justin Bieber
    - Voetbal
    - Tokio Hotel


    Alvast bedankt ^-^

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 17:27 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geen Justin bieber dus geen Storys.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Yin and Yang reunited.
    Volgens mij voldoet hij aan je eisen ( hoop ik )
    (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    KLik


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    KLIK ;D


    Not all those who wander are lost.

    The Eyes of a Snake [Slytherin]
    En verder heb ik nog wat verhalen over onbekende personen en twee HP-verhalen die al zijn afgelopen. En je zou ook eens bij Defensive's verhalen moeten kijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    De zeventienjarige Willow O'Malley komt erachter dat haar lichaam in korte tijd extreem veranderd. Dit gehoord te hebben besluit de directrice, Catherine Brown, van het weeshuis waar ze woont, een oude vriend op te bellen; Carlisle Cullen. Hij wil haar onderzoeken, op voorwaarde dat ze bij de Cullens gaat wonen. Willow is stil, verantwoordelijk, beleefd en zorgt graag voor anderen. Haar leven is een groot mysterie, wat meer vragen dan antwoorden met zich mee brengt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Unforgetable love met Tom Riddle. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lees Unfair van Dimache, die is echt goed


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Kiss from a rose
    Hopelijk voldoet hij aan al jouw eisen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb een story over HP die voldoet aan jouw eisen. Kijk maar op mijn profiel. (:
    Edit: Ow, damn't. Met het verkeerde account. Mijn story staat op mijn andere account: Cloudburst.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 17:51 ]

    Vind je deze iets?klik


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    http://www.quizlet.nl/stories/48186/chained/
    over HP


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Voldoet aan je eisen, onbekende personen :")

    http://www.quizlet.nl/stories/48049/kiss-it-all-better/


    We can't spend our lives waiting to live.

    harry potter als in; echt over harry potter? of gewoon het harry potter idee van leerlingen op een magische school?