• Hi!

    Nou kijk, Jasper die wil Bella al aanvallen bij 1 klein druppeltje bloed (new moon) maar ik neem aan dat iemand in Jaspers schoolklas toch best wel is ongesteld was. Hoe zit dat dan? Want dan ruikt ie ook bloed...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Soundeffect schreef:
    Iehiel. Kom je zo binnen, zie je ineens al die vampieren vet hongerig naar je pussy kijken D:

    Hahaha xd


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wounded schreef:
    Het is een film... daar denken ze heus niet aan.

    Het is een boek. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Defensive schreef:
    Misschien ruikt dat bloed anders, of is het inderdaad 'dood bloed'.


    ik weet eigenlijk wel bijna zekwer dat het dood bloed is komop hoe kunnen ze zich anders allemaal zo goed bedwingen


    MissCookie loves you all

    Het is een boek/film, het is fictie. Wat maakt het uit?
    Ik snap de vraag best wel hoor, maar om hier een hele discussie over te maken...


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Het is bloed uit je VAGINA. Dat vindt geen enkele vampier lekker, geloof me!


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    StJimmy schreef:
    Boeken kloppen nooit helemaal,zeker dit soort boeken niet,daar met je niet over na denken.


    They fell in love, didn't they?

    StJimmy schreef:
    Boeken kloppen nooit helemaal,zeker dit soort boeken niet,daar met je niet over na denken.


    They fell in love, didn't they?

    IloveAlex schreef:
    Lol, ik had er ook aan gedacht. Maar blijkbaar staat er op de site van die schrijver dat dat 'dood bloed' is ofzoiets :') Gewoon een dikke fout.


    Kill them with kindness.

    Is maar waar je je eigen druk over maakt. Mij maakt het geen reet uit. Kom op het is een lees boek -.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soundeffect schreef:
    Iehiel. Kom je zo binnen, zie je ineens al die vampieren vet hongerig naar je pussy kijken D:


    -plat-


    There's power in the words you whisper.

    Defensive schreef:
    Misschien ruikt dat bloed anders, of is het inderdaad 'dood bloed'.


    I´m nothing special.

    Soundeffect schreef:
    Iehiel. Kom je zo binnen, zie je ineens al die vampieren vet hongerig naar je pussy kijken D:


    -out- _O_


    =

    Ja maar in dat bloed zitten allemaal dooie eicellen dus misschien ruikt het anders ofzo? x'd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit staat in het boek; 'het officiële geillustreerde boek bij de Twilight saga'.

    Ik wil geen copyright breken, maar er staat dat Edward teveel een gentleman is om het daarover te hebben, maar hij is zich wel degelijk bewust van Bella's lichaamsprocessen.
    Verder is het "dood bloed" omdat het niet rechtstreeks uit het hart komt, en dat maakt het een stuk minder aantrekkelijk.


    Als het aan mij ligt, kan er nu een slotje op...


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Rocket schreef:
    Hmm.. Dat 'dood bloed' klinkt wel aannemelijk.


    Food.