• Hi!

    Nou kijk, Jasper die wil Bella al aanvallen bij 1 klein druppeltje bloed (new moon) maar ik neem aan dat iemand in Jaspers schoolklas toch best wel is ongesteld was. Hoe zit dat dan? Want dan ruikt ie ook bloed...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ThallieJJ schreef:
    Ik denk ook idd zoals Authors zegt dat ze in het verhaal het bloed van de menstruatie zien als 'dood bloed'. Een andere reden zou ik niet kunnen bedenken, en eerlijk gezegd boeit het me ook niet zoveel.:Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ach, er zijn zoveel dingen in die Twilightsaga die fysiek gezien onmógelijk zijn, hierbij dacht die Stephanie Meyer vast ook: 'Daar denkt niemand over na'.


    It's time to be happy again.

    Dat heb ik me ook al vaak afgevraagd. ;'D
    Maar ik vind 'dood bloed' best aannemelijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nooit over na gedacht eigenlijk...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Soundeffect schreef:
    Iehiel. Kom je zo binnen, zie je ineens al die vampieren vet hongerig naar je pussy kijken D:

    Whahaha ja, zou Jasper dan ook gebruikte maandverbandjes opzoeken ofzo?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Omg, hahah xD daar moet je niet aan denken!
    Maar je hebt wel gelijk.


    Destroy what destroys you.

    Ja, had ik ook al aan gedacht. Moet ze een week in afzondering blijven. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat bloed is oud bloed, las ik ergens.
    (';


    Me so good.

    Soundeffect schreef:
    Iehiel. Kom je zo binnen, zie je ineens al die vampieren vet hongerig naar je pussy kijken D:


    Hahahahahaha :''D

    Rocket schreef:
    Hmm.. Dat 'dood bloed' klinkt wel aannemelijk.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ma Bella aar geur van aar bloed is aanlokkelijker dan da van anderen.
    Ze riekt smakelijker.
    Edward zegt da op een gegeven moment


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Het is een film... daar denken ze heus niet aan.


    None but ourselves can free our minds.

    Rocket schreef:
    Hmm.. Dat 'dood bloed' klinkt wel aannemelijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Authors schreef:
    Lol, ik had er ook aan gedacht. Maar blijkbaar staat er op de site van die schrijver dat dat 'dood bloed' is ofzoiets :') Gewoon een dikke fout.

    ellenlemon schreef:
    ma Bella aar geur van aar bloed is aanlokkelijker dan da van anderen.
    Ze riekt smakelijker.
    Edward zegt da op een gegeven moment

    Jasper kan dat verschil nog niet onderscheiden, zegt hij ook.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...