• Hi!

    Nou kijk, Jasper die wil Bella al aanvallen bij 1 klein druppeltje bloed (new moon) maar ik neem aan dat iemand in Jaspers schoolklas toch best wel is ongesteld was. Hoe zit dat dan? Want dan ruikt ie ook bloed...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ahahahaha goeie vraag!


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Misschien vinden ze het zodanig stinken dat ze afgeschrikt worden en niet meer in dat bloed geïnteresseerd zijn. :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    heel gemakkelijke verklaring. ongesteld zijn is eigenlijk geen bloed maar baarmoederslijmvlies.

    ja dat vroeg ik me dus ook af xD

    OMG WHAHAHAH vage zin van mij, jasper kan dat verschil nog niet onderscheiden gheheheheh xD

    @Raplove: ohja? Wist ik niet...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    OMG WHAHAHAH vage zin van mij, jasper kan dat verschil nog niet onderscheiden gheheheheh xD

    @Raplove: ohja? Wist ik niet...


    ja,gwn goed opleten bij bio

    raplove schreef:
    heel gemakkelijke verklaring. ongesteld zijn is eigenlijk geen bloed maar baarmoederslijmvlies.

    Maar toch zit er bloed bij:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StalkingYOU schreef:
    (...)
    Maar toch zit er bloed bij:Y)


    dat is waar.

    Okay,, nooit over nagedacht.. Ik zou het niet vinden. Zit Jasper zo in je klas, ben je ongesteld. Komt tie vorozichtig naar je toe, fluistert hij in je oor: je bloeeeeedddddddttt... haha, ik zie het al helemaal voor me


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Okay,, nooit over nagedacht.. Ik zou het niet vinden. Zit Jasper zo in je klas, ben je ongesteld. Komt tie vorozichtig naar je toe, fluistert hij in je oor: je bloeeeeedddddddttt... haha, ik zie het al helemaal voor me

    Whahahaha ja, how to annoy Jasper: hang gebruikte maandverbandjes op in een klas waar hij in zit.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    kweetniet, volgens mij is dat bekleding van je baarmoeder ofzo, dus is het niet echt bloed.(nerd)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Zo ver denken ze nog niet na...


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    MizzzAppel schreef:
    kweetniet, volgens mij is dat bekleding van je baarmoeder ofzo, dus is het niet echt bloed.(nerd)

    Geen 100% bloed maar toch zit er bloed bij!(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Authors schreef:
    Lol, ik had er ook aan gedacht. Maar blijkbaar staat er op de site van die schrijver dat dat 'dood bloed' is ofzoiets :') Gewoon een dikke fout.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Haha, toevallig ik ben het nu.


    I will be.