• Hi!

Nou kijk, Jasper die wil Bella al aanvallen bij 1 klein druppeltje bloed (new moon) maar ik neem aan dat iemand in Jaspers schoolklas toch best wel is ongesteld was. Hoe zit dat dan? Want dan ruikt ie ook bloed...

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

raplove schreef:
    heel gemakkelijke verklaring. ongesteld zijn is eigenlijk geen bloed maar baarmoederslijmvlies.

ik vind baarmoederslijmvlies eigenlijk wel smerig klinken...

Boxman schreef:
    (...)

HAHAA INDERDAAD ;$

To infinity and beyond •

Butlerholic schreef:
    (...)

HAHAA INDERDAAD ;$

There's power in the words you whisper.

Oh, dan heb ik nu last van mijn baarmoederslijmvlies. Yééy --'

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Boxman schreef:
    (...)

:W

Wedden dat dat gewoon een fout van haar is en ze nu het excuus heeft dat het dood bloed is? :')

I live for the applause, you will die for it.

Joker schreef:
    Wedden dat dat gewoon een fout van haar is en ze nu het excuus heeft dat het dood bloed is? :')

Zeg nou zelf, zou jij, als vampier zijnde, bloed drinken dat uit een vagina komt? Mij lijkt het namelijk nogal smerig...
    Het klopt wel, omdat het bloed niet rechtstreeks uit een slagader (en dus uit het hart) komt, maar het blijft een zwak excuus. Stephenie zou beter moeten weten...
    Het staat trouwens onder het kopje "veel gestelde vragen" in het boek. Het boek zelf kostte me 25 euro, maar het was het waard. Blijkbaar denken meerdere mensen hierover na xD.
    Het baarmoederslijmvlies (endometrium) heeft twee lagen, de basale laag (lamina basalis, altijd aanwezig) en de functionele laag (lamina functionalis, wordt afgestoten tijdens de menstruatie). Ik denk nu, na logisch nadenken, dat de hormonen oestrogeen en progesteron onverteerbaar zijn voor vampiers als ze in grote mate aanwezig zijn (ik ga ervan uit dat het endometrium die stoffen wel bevat als ze nodig zijn voor de aanmaak?) en dat ze het daarom niet nemen. En zeg nou zelf; zou jij iets drinken waar dikke klodders slijm in hangen? Nee! (toch...?)
    Het zou wel een humane manier zijn voor vampiers om aan mensenbloed te komen (als ze echt geen dierenbloed willen) maar hoe willen ze dat in godsnaam doen? Je kunt moeilijk een tampon uizuigen want dat wordt echt té goor en in denk ook dat zelfs Edward dan zijn behoeften wel weet te onderdrukken.

Is het nu duidelijk? Het slijmvlies bevat geen aders, daarom bevat het ook geen zuurstof en is het geen "vers bloed"

Hackers suck - and so do you, assh*le

MrsMalfidus schreef:
    (...)

Zeg nou zelf, zou jij, als vampier zijnde, bloed drinken dat uit een vagina komt? Mij lijkt het namelijk nogal smerig...
    Het klopt wel, omdat het bloed niet rechtstreeks uit een slagader (en dus uit het hart) komt, maar het blijft een zwak excuus. Stephenie zou beter moeten weten...
    Het staat trouwens onder het kopje "veel gestelde vragen" in het boek. Het boek zelf kostte me 25 euro, maar het was het waard. Blijkbaar denken meerdere mensen hierover na xD.
    Het baarmoederslijmvlies (endometrium) heeft twee lagen, de basale laag (lamina basalis, altijd aanwezig) en de functionele laag (lamina functionalis, wordt afgestoten tijdens de menstruatie). Ik denk nu, na logisch nadenken, dat de hormonen oestrogeen en progesteron onverteerbaar zijn voor vampiers als ze in grote mate aanwezig zijn (ik ga ervan uit dat het endometrium die stoffen wel bevat als ze nodig zijn voor de aanmaak?) en dat ze het daarom niet nemen. En zeg nou zelf; zou jij iets drinken waar dikke klodders slijm in hangen? Nee! (toch...?)
    Het zou wel een humane manier zijn voor vampiers om aan mensenbloed te komen (als ze echt geen dierenbloed willen) maar hoe willen ze dat in godsnaam doen? Je kunt moeilijk een tampon uizuigen want dat wordt echt té goor en in denk ook dat zelfs Edward dan zijn behoeften wel weet te onderdrukken.

Is het nu duidelijk? Het slijmvlies bevat geen aders, daarom bevat het ook geen zuurstof en is het geen "vers bloed"

ik moet dat boek_O_
    Ot: dat weet ik dan oom weer

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

RINGDINGDONG schreef:
    (...)maar dan zit het nog "in" je lichaam

Maar wanneer je ongesteld bent, komt het er toch weer 'uit' (':

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

als je het bent zit je zo. draai je je om zie je jasper op je af rennen. "warom doe je da" "je bent ongesteld "ja dus en dat ie dan als een zielige puppy weglooptr;)

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Dat komt omdat het niet echt bloed is dat we doen als je ongesteld bent. Het is meer dat je je baarmoeder wand los laat en dat bloed dan zo weinig maar het lijkt heel veel doordat het met slijm wordt vermengt xD

Love sheds light one the darkest of times

haha hele discusie is los gebarsten maar je hebt wel gelijk. het is idd dom van haar dat ze daar niet aan dacht maar ik zou er ook niet aan denken. als je het boek schrijft denk je niet aan dat. maar als je het leest en niet haar ideen enzo weet dan denk je er wel aan. het is dan ook als je je snijd in je klas ofzo ruiken ze dat ok das vers bloed.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Zoltan schreef:
    Nog nooit aan gedacht. Misschien zijn ze daar niet ongesteld?

Hoe wil Bella dan zwanger worden? XD

My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

ParadiseKiss schreef:
    (...)

Hoe wil Bella dan zwanger worden? XD

-plat-

StJimmy schreef:
    Boeken kloppen nooit helemaal,zeker dit soort boeken niet,daar met je niet over na denken.

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James