• is als mensen dingen asl "Oh ik haat je!" of "Ik mis je man, kan niet zonder je!!!!!!" met honderd uitroeptekens of "GODVERDOMME IK KAN ER NIET MEER TEGEN" in hun msn zetten, en als je dan vraagt wat er aan de hand is zeggen ze. "ja, sorry praat ik liever niet over." aaaaaargh. Ik stel me vast aan, maar serieus, dat maakt je toch nieuwsgierig?

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 20:07 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ach soms voelt het gewoon lekker om even je frustraties eruit te typen, zelf gil ik ze er liever uit ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    Ach soms voelt het gewoon lekker om even je frustraties eruit te typen, zelf gil ik ze er liever uit ;$


    We accept the love we think we deserve.

    Haha, dat ken ik (:

    Mijn vriendin tiepte 'I think I love you' tegen mij heeft ze verteld over wie het ging. Maar een vriend van me flipt helemaal van nieuwschierigheid


    Trust me. I'm the doctor

    ik kan daar soms ook niet tegen.
    dan zie je zo: OMG IK HAAT JE!
    in een MSN naam staan. en dan vraag je wat er is en dan hoor je: 'Gaat jou niks aan.' of 'Praat ik liever niet over.'

    en ik ben een over-nieuwsgierig persoon, ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RainForest schreef:
    Mijn vriendin tiepte 'I think I love you' tegen mij heeft ze verteld over wie het ging. Maar een vriend van me flipt helemaal van nieuwschierigheid

    Kijk dat snap ik nog, maar soms van die dingen als "Godverdomme, ik haat je, rot op, ik hoef je nooit meer te zien je bent raar" word ik echt nieuwsgierig. ;D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    SinCity schreef:
    ik kan daar soms ook niet tegen.
    dan zie je zo: OMG IK HAAT JE!
    in een MSN naam staan. en dan vraag je wat er is en dan hoor je: 'Gaat jou niks aan.' of 'Praat ik liever niet over.'

    en ik ben een over-nieuwsgierig persoon, ;D

    ik ook! en afentoe bang dat het over mij gaat ;$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Of van die mensen, en dan staat er iets in de trans van; ik ben verliefd op ... en ik vertel niet wie !!.
    Zet het er dan ook niet iihiinn xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    iloveminke schreef:
    (...)
    ik ook! en afentoe bang dat het over mij gaat ;$

    ja, dat soort mensen maken je gewoon onzeker ..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat is nou een typisch geval van aandachttrekken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fellatio schreef:
    Of van die mensen, en dan staat er iets in de trans van; ik ben verliefd op ... en ik vertel niet wie !!.
    Zet het er dan ook niet iihiinn xd

    hahaha idd


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    of "Ik ben er de hele dag niet" en dan sta je de hele dag online lol.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Lamor schreef:
    Ach soms voelt het gewoon lekker om even je frustraties eruit te typen, zelf gil ik ze er liever uit ;$


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    iloveminke schreef:
    of "Ik ben er de hele dag niet" en dan sta je de hele dag online lol.


    Ghehe zet de pc dan ook gwn niet aan ;D haha


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ilovesana schreef:
    Haha, dat ken ik (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.