• ik had vandaag sportdag unihockey (hockey maar dan binnen en met 4 tot 6 spelers ) maar wij moesten natuurlijk weer tegen de grootste en sterkste en agressiefste echt niet normaal zeg! mijn hele dikke teen is dik omdat zo'n treus de hele tijd op me teen geen stampen(en ik had nog wel gympen aan) en me vinders zijn blauw omdat ze (perongeluk... zeggen ze) met de stik tegen mijn vinders gingen slaan en beuken dat ze deden en dan zou ej denken dat de shceids dan wel fluit maar nee die waren ook flut. wat mijn vraag was hebben jullie vaak sportdag op school en irriteren jullie je dan ook aan die irritante spelers?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Auw,


    <3

    Bij mij is dat bij interscholen
    en ja ze spelen elk jaar vals die andere school en als je denkt dat de scheids daar iets op zegt dan denk je verkeerd hij ziet het zelfs niet maar als wij iets heels klein fout doen dan ziet hij het wel
    het is precies ofdat die andere school hem heeft omgekocht :)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Sportdagen zijn bij ons meestal gewoon gezellig. Buiten, lekker warm weer, veel pauzes, jaa...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    pijnlijk 0o


    Shoganai i ne~

    Oh nee. Maar met hockey buiten had ik een keer een meisje per ongeluk een blauw oog geslagen. Dat bleek later mijn vriendin te worden.
    In het tweede hadden we die sportdag, en in de derde zat ze bij me in de klas >.<
    Haha. Maar goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    jah sportdag vind ik meetsal ook wel leuk maar dan wel als je gewone normale sportiefe tegenstanders hebt.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik haat gym en ik haat sportdagen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind sportdag geweldig, omdat ik nogal sportief en compitatief ben ingesteld. Iedereen weet dan ook dat ik meestal iets harder speel dan dat het gemiddelde meisje speel. Maar irritant speel ik niet echt. Meestal zit ik in een goed team zodat alles soepel verloopt en tegen meisjes ben ik niet zo heel hard maar als ik tegen een jongen bijv. moet boksen. Dan gaat tie eraan (6)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik raakte altijd op de basisschool 'gewond' met sportdagen (';
    De ene keer een tand door de lip die gehecht moest worden, enkel gekneusd etc.

    en scheidrechters kunnen zo gemeen zijn o.o
    Ik kreeg bij handbalwedstrijd een gele kaart omdat hij vond dat ik iemand wurgde (';
    Het was niet mijn schuld dat dat meisje in mijn armen rende en mijn arm toevallig om haar keel sloeg O_o

    Arme jij (';


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ik raakte altijd op de basisschool 'gewond' met sportdagen (';
    De ene keer een tand door de lip die gehecht moest worden, enkel gekneusd etc.

    en scheidrechters kunnen zo gemeen zijn o.o
    Ik kreeg bij handbalwedstrijd een gele kaart omdat hij vond dat ik iemand wurgde (';
    Het was niet mijn schuld dat dat meisje in mijn armen rende en mijn arm toevallig om haar keel sloeg O_o

    Arme jij (';

    haha nou jah een tand door de lip enzo is wel wat heftiger dan dat van mij jah


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik ben nog nooit naar sportdag geweest :Y)
    Ik ben altijd ziek of moet naar de tandarts (is écht zo!).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat heb ik met korfbal gehad. Zo een trut springt gewoon op me teen


    Firm believer of all that is magic

    Sweeney schreef:
    Sportdagen zijn bij ons meestal gewoon gezellig. Buiten, lekker warm weer, veel pauzes, jaa...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Die zijn er altijd, maar ik ben al supergeconditioneerd tegen zo'n dingen. Ik krijg geen blauwe plekken meer, al sla je me helemaal verrot haha xd
    Trainen trainen trainen :x


    Where there is a sea there are pirates...