• Ik heb een tijdje geleden deze koptelefoon besteld, zodat ik hem volgende week mee kan nemen naar Engeland:


    Nu heb ik echter een berichtje gekregen dat hij nog niet leverbaar was en dus uiterlijk 18 april wordt geleverd (en juist die dag ga ik weg...)

    Nu zit er dus over te twijfelen om een andere te bestellen, want ik weet niet wanneer die ene aankomt en ik er wel 1 mee wil nemen naar Engeland. Maar ik twijfel of ik dat zou doen, want dat zou dan een duurdere koptelefoon zijn.
    En ik twijfel ook of ik dan deze


    of deze

    zou nemen D:

    Help mij met het antwoord verzinnen op deze moeilijke levensvragen en ik zal u eeuwig dankbaar zijn _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bestel gewoon een nieuwe & dan zou ik die witte doen. & kan je niet die andere bestelling gewoon annuleren :') ?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Die witte is leuk!
    Die zou ik gewoon nemen ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind die tweede mooi en ik zou die doen :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die witte ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind ze niet zo mooi ;$ Maar de witte is nog het leukste.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Somers schreef:
    Bestel gewoon een nieuwe & dan zou ik die witte doen. & kan je niet die andere bestelling gewoon annuleren :') ?
    Ja, die bestelling kan ik annuleren, maar dan wil ik eerst bedenken of ik een andere in de plaats daarvan ga bestellen :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk dat die groene een skullcandy is?
    Daar ben ik heel tevreden mee geweest (hij is inmiddels kapot na 2 jaar intensief gebruik), maar ik ken daarover ook verhalen die wat minder lovend zijn.
    Persoonlijk vind ik de witte wat mooier dan de groene, maar like ik vond mijn skullcandy lowrider ook superhandig omdat ik hem in kon klappen.

    Ik weet niet wat je in Engeland allemaal van plan bent, maar mijn ervaring is dat ik op vakantie vaak niet helemaal aan muziek toe kom behalve in bedje en dat ligt lekkerder met oordopjes.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 21:34 ]


    Fuck the world, I don't care.

    Skullcandy! :3
    Die 2e is een skullcandy, right?

    Die groene is een Skullcandy en die andere 2 zijn allebei van Rocking Residence (:

    @Laeh, nou, we moeten dus elke dag wel zo'n vier uur in de bus zitten, op de heen- en terugweg nog langer, dus het leek me gewoon veel fijner om dan een koptelefoon te hebben ipv oortjes, want die vallen er bij mij vaak uit.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hebben ze die niet gewoon ergens in de winkel?

    neem de witte, die is mooi :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bollocks schreef:
    Die groene is een Skullcandy en die andere 2 zijn allebei van Rocking Residence (:

    @Laeh, nou, we moeten dus elke dag wel zo'n vier uur in de bus zitten, op de heen- en terugweg nog langer, dus het leek me gewoon veel fijner om dan een koptelefoon te hebben ipv oortjes, want die vallen er bij mij vaak uit.


    Ja in dat geval is een koptelefoon wel prettig, die geven ook prettiger geluid. Misschien moet je even op internet kijken naar recensies want Rocking Residence ken ik niet en van Skullcandy ken ik twee verhalen zeg maar.


    Fuck the world, I don't care.

    Soundeffect schreef:
    Ik vind die tweede mooi en ik zou die doen :3


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Fragile schreef:
    Hebben ze die niet gewoon ergens in de winkel?
    Die groene van RR niet :'D En ik wil of die groene van RR of een hele andere :'D dus die andere van RR of die van Skullcandy.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De witte is vet koelie _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.