• Oké dit is het verhaal.
    Ik ging zaterdag uit en had wat teveel op. Ik kwam toen een jongen tegen die bevriend was met m'n broer. We raakten aan de praat en het was best wel gezellig maar hij wou duidelijk meer. Hij was ook best wel dominant en raakte me steeds aan enzo als ik ook bij andere jongens was. Dat vind ik persoonlijk ook wel wat hebben alleen verder dan een paar kussen op de wang zijn we niet gegaan omdat de vorige keer dat ik een jongen zoende die bevriend was met m'n broer het best wel kut is gegaan. Hij had blijkbaar van tevoren gezegd dat hij met mij zou zoenen tegen m'n broer om hem boos te maken en ik wist dit niet dus heb met hem gezoend en voelde me daarna echt dom. Maar goed met die andere jongen heb ik niet gezoend maar ik had duidelijk het idee dat hij mij wel zeg zitten zeg maar niet alleen voor 1 avondje. Hij gaf me zijn nummer alleen als we dan praatten via app reageert hij pas twee uur later terwijl hij het wel leest of hij reageert helemaal niet, maar ik sprak een vriend van hem en hij vertelde dat die jongen al wel een keer eerder m'n instagram account had laten zien. Ik moet steeds aan hem denken en wil eigenlijk wel wat afspreken maar hij reageert zo droog of niet op app. En op die avond was hij ook nog nuchter want hij was met de scooter gekomen.
    ik weet echt niet wat ik moet doen.

    Tja sorry maar I guess dat hij alleen maar uit was op seks die avond of al vrij aangeschoten. Als hij echt geïnteresseerd was dan had hij ook wel eerder gereageerd (denk ik dan), of was hij zelf een gesprek begonnen. Het kan ook zijn dat hij tegen iedereen zo droog en afwezig doet op app, dan zou je dat misschien even bij zijn vriend moeten informeren, maar persoonlijk vind ik dat als hij je niet fatsoenlijk te woord kan staan, dat hij je dan gewoon niet waard is.
    Maar dat is mijn mening. Ik heb het eigenlijk sowieso al niet zo op dat type fuckboi, als dat een goed woord is om hem te omschrijven.


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Tja sorry maar I guess dat hij alleen maar uit was op seks die avond of al vrij aangeschoten. Als hij echt geïnteresseerd was dan had hij ook wel eerder gereageerd (denk ik dan), of was hij zelf een gesprek begonnen. Het kan ook zijn dat hij tegen iedereen zo droog en afwezig doet op app, dan zou je dat misschien even bij zijn vriend moeten informeren, maar persoonlijk vind ik dat als hij je niet fatsoenlijk te woord kan staan, dat hij je dan gewoon niet waard is.
    Maar dat is mijn mening. Ik heb het eigenlijk sowieso al niet zo op dat type fuckboi, als dat een goed woord is om hem te omschrijven.


    Ja misschien heb je gelijk. Alleen het is zo'n leuke jongen en niet alleen om te zien zeg maar. Maar we hebben samen economie dus ik kijk dan wel even hoe hij doet.

    Normaal (en dan bedoel ik in veel gevallen) zal een jongen die geïnteresseerd is, vaak sturen en jou aanspreken. Dit kan wel wat verminderen, maar hij reageert van in het begin al niet echt veel. Ik weet natuurlijk niet wat hij op je reageert, maar ik zou er persoonlijk niet al te veel hoop in hebben en er nuchter tegenaan staan. Het kan best zijn dat hij enkel uit was op seks, maar zelfs dan doen ze vaak nog moeite in het begin. Geen idee wat de reden is dat hij zo weinig en droog reageert. Misschien dat je hem er eens over kunt aanspreken?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 11:33 ]


    Take me to wonderland

    De reacties van anderen in dit topic over dat hij wellicht alleen voor de seks gaat, denk ik ook. Hij zat de hele tijd aan je en wilde duidelijk verder. Maar zelfs al was dat niet zo, uitgaan met een vriend van je broer is sowieso geen goed idee. Je zegt zelf ook in het topic dat het kut was verlopen. Ik heb geen flauw idee waarom hij zo via w'app doet, misschien heeft hij wel helemaal geen zin om te reageren of is hij gewoon lui.


    †

    Petrichor schreef:
    De reacties van anderen in dit topic over dat hij wellicht alleen voor de seks gaat, denk ik ook. Hij zat de hele tijd aan je en wilde duidelijk verder. Maar zelfs al was dat niet zo, uitgaan met een vriend van je broer is sowieso geen goed idee. Je zegt zelf ook in het topic dat het kut was verlopen. Ik heb geen flauw idee waarom hij zo via w'app doet, misschien heeft hij wel helemaal geen zin om te reageren of is hij gewoon lui.

    + die andere gast zei ook dat hij het alleen deed om je broer boos te maken, dus misschien doet hij het ook wel? Zoek gewoon een eigen leuke jongen ipv de vrienden van je broer! Dat is heel wat anders en dan kom je ook niet tegen dat ze zo doen vanwege je broer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oke haha ik heb wel wat ervaring op dat vlak hier komt hetttt

    - broer van goede vriendin: ik was dus ook wel wat aangeschoten (hij niet) en voor ik het wist zat ik half op zijn schoot ergens op een boomstronk en waren we bijna aan het zoenen. Ik heb hem dan weggeduwd en ben mijn vriendinnen gaan zoeken, maar blijkbaar had hij een weddenschap gesloten dat hij met me zou kussen dusja daarna niks meer van hem gehoord (enkel nog verontschuldigingen)

    - onbekende jongen: ja oke daar had ik mee gekust en ja hij had mijn nummer enal en we "zouden nog afspreken" maar daar heb ik verder niets meer van gehoord dus uiteindelijk wilde hij gewoon muilen xp

    - onbekende jongen: same story ^

    => besluit: soms willen jongens gewoon daarna niets verder meer doen en dat is oke. Ik wil dat zelf ook niet tho
    Het ding is dat hij in jouw geval niet echt de signalen geeft dat hij verder wilt gaan (afspreken etc) Daarom zou ik hem gewoon laten, want waarom moeite doen voor iemand die geen moeite doet voor jou? (; Het moet ook niet te gemakkelijk gaan

    ////soms zijn jongens ook echt enorme dicks

    /////soms zijn ze nog wel oke

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    oke haha ik heb wel wat ervaring op dat vlak hier komt hetttt

    - broer van goede vriendin: ik was dus ook wel wat aangeschoten (hij niet) en voor ik het wist zat ik half op zijn schoot ergens op een boomstronk en waren we bijna aan het zoenen. Ik heb hem dan weggeduwd en ben mijn vriendinnen gaan zoeken, maar blijkbaar had hij een weddenschap gesloten dat hij met me zou kussen dusja daarna niks meer van hem gehoord (enkel nog verontschuldigingen)

    - onbekende jongen: ja oke daar had ik mee gekust en ja hij had mijn nummer enal en we "zouden nog afspreken" maar daar heb ik verder niets meer van gehoord dus uiteindelijk wilde hij gewoon muilen xp

    - onbekende jongen: same story ^

    => besluit: soms willen jongens gewoon daarna niets verder meer doen en dat is oke. Ik wil dat zelf ook niet tho
    Het ding is dat hij in jouw geval niet echt de signalen geeft dat hij verder wilt gaan (afspreken etc) Daarom zou ik hem gewoon laten, want waarom moeite doen voor iemand die geen moeite doet voor jou? (; Het moet ook niet te gemakkelijk gaan

    ////soms zijn jongens ook echt enorme dicks

    /////soms zijn ze nog wel oke


    Ik vraag me sterk af of ze 'muilen' in Nederland begrijpen. :Y)

    Maar ik denk eigenlijk hetzelfde als de rest en ik zou niet te veel hoop hebben, anders word je toch enkel maar teleurgesteld. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja hoor haha

    Of kopkluiven (;?

    Puellae schreef:
    Ja hoor haha

    Of kopkluiven (;?


    Nog nooit van gehoord, hahaha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik vraag me sterk af of ze 'muilen' in Nederland begrijpen. :Y)

    Maar ik denk eigenlijk hetzelfde als de rest en ik zou niet te veel hoop hebben, anders word je toch enkel maar teleurgesteld. c:

    Ja, waarom zouden we/ik dat niet snappen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ik vraag me sterk af of ze 'muilen' in Nederland begrijpen. :Y)

    Maar ik denk eigenlijk hetzelfde als de rest en ik zou niet te veel hoop hebben, anders word je toch enkel maar teleurgesteld. c:

    Muilen heb ik ook al vaak gehoord in Nederland, dus geen problemen mee. En soms is het gewoon 1 + 1 = 2.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeji schreef:
    (...)
    Ja, waarom zouden we/ik dat niet snappen?


    Ze bedoelde gewoon dat wij een paar woorden hebben die jullie niet gebruiken en omgekeerd. Ik heb wel vaker aan de hand dat ik Nederlandse televisie kijk en een aantal woorden totaal niet begrijp (: muilen is hier eerder een dialectisch woord, in sommige delen van België wordt het nooit gebruikt dus zou het goed kunnen dat dit in Nederland ook het geval is.

    OT: ik denk ook niet echt dat het iets gaat worden meid, als jongens echt interesse hebben, laten ze dat meestal wel zien (of toch in mijn ervaring?). Je kan natuurlijk wel altijd kijken hoe hij reageert in die les, maar als hij dan weeral lauw doet, zou ik hem vergeten.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 17:16 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik snap de reacties van alle mensen hierboven goed en ik denk dat je er inderdaad ook van uit kan gaan dat wat zij zeggen klopt, maar sommige mensen reageren nou eenmaal echt laat (om verschillende reden). Mijn vriendje reageert redelijk vaak ook pas na een uur of wat, ondanks dat hij het wel gelezen heeft. Zelf zegt hij dat hij doet omdat hij pas wil reageren als hij echt tijd voor me heeft. Dus het hoeft niet altijd negatief te zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jongens zijn raar, sommige reageren niet omdat ze hard to get spelen, sommige omdat je ze geen bal interesseert en sommige sturen na een halve dag pas iets omdat ze oprecht geen tijd hadden.

    Ik herhaal, jongens zijn raar.

    Uit ervaring sprekend: jongens die je fysiek aantrekkelijk vinden en wel leuk vinden, maar geen zwak voor je hebben, zijn véél zelfzekerder in het begin als het aankomt om flirten, versieren, aanraken... Een jongen die verliefd op je is, is in het begin veel terughoudender want hun gevoelens staan op het spel. Ze kijken of praten eventueel wel vol lof van je achter je rug, maar proberen zo neutraal mogelijk te doen in je gezicht. Als ze je wat beter kennen, zullen ze zelf voortdurend toenadering tot je zoeken en altijd voor je klaar willen staan en dat soort dingen. Hun blik is vol ontroering en tederheid, hun stem is veel zachter en gedempter en elke keer als ze je heel even aanraken is dat niet gretig en lustvol, maar verkeren ze in de zevende hemel en zie je ze overlopen van gelukzaligheid, gewoon omdat jij het bent. Ik weet niet of er ooit al eens iemand écht verliefd geweest is op je, in de zin van echte liefde, ik heb het wel al voorgehad en wat ik je uit ervaring kan vertellen: hij is in ieder geval niet verliefd op je, maar vindt je gewoon seksueel aantrekkelijk. Uit eigen levenservaring sprekend. Ik zou iemand nemen, om eerlijk te zijn, die wel meer voelt voor je.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.