Zoals je dit beschrijft, ik kan me heel goed inleven in de woorden die je hier hebt neegezet, zelf ben ik ook gepest, nog steeds af en toe. Meerdere problemen, met gedachtes rondgelopen om mezelf van het leven te berofen, en die gedachtes zitten er nog steeds, en ook de mensen die mij hebben pijn gedaan en de mensen die het niet hebben gezien zoals leeraren etc, die hadden die pesterijen kunnen voorkomen maar hebben het niet 'gezien'. Nog wel meerdere dingen, ook als iemand nog iets tegen me zou hebben gezegt ik totaal zou gaan flippen. Is ook wel een aantal keren bijna gebeurd maar dan op een andere manier omdat ik hier zelf niet meer wou zijn. En ik had niemand, iedereen liet me zitten, mijn ouders konden me ook niet meer helpen, en het ging zelfs verder dan school, buitenom als ik de deur uit wou lopen was ik op mijn hoede want wie weet. Soms heb ik het nog moeilijk, maar de gedachtes zijn al wat in het niets gevallen, komen op sommige momenten ook wel terug, mijn vriend helpt me ook heel goed en meerdere mensen nu.. Ook al heb ik er veel problemen aan over gehouden, ik weet dat het goed komt. En weet dat ik er voor jou ben. Zo wat een verhaal weer, haha.
I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!