• Nou kijk er zit dus een ww bij mij op mijn laptop. Want mag niet de hele dag erachter. En nou dacht ik dat ik slim was. Ik deed het deksel van mijn laptop dicht en zo kan ik nog langer computeren als ze kwamen kijken of de laptop uitstond. Ze geloofden mij daarin ook. Maar gisteren zijn ze erachter gekomen dat als ik het deksel opendoe nog gewoon kan doorgaan. Ik was zo boos en verdrietig tegelijk. Ik vind het soms zo oneerlijk ook. Dan denk ik waarom moet ik een ww op mijn EIGE laptop? Maar ze vinden anders dat ik er te lang achter zit -.- En nu kan ik de hele tijd wel huilen enzo. Want ze vertrouwen mij niet meer. Ik moet heel veel gaan doen nu om het vertrouwen terug te winnen. En dat is het ergste wat kan gebeuren?

    Jullie ook ooit zoiets meegemaakt?
    Ik voel me nu zoooo rot!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Vaak genoeg met mijn ouders. Hou je gewoon aan hun regels, dan krijgen ze dat vertrouwen vanzelf wel terug. Het is niet het einde van de wereld hoor, als je niet op de computer kan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Vaak genoeg met mijn ouders. Hou je gewoon aan hun regels, dan krijgen ze dat vertrouwen vanzelf wel terug. Het is niet het einde van de wereld hoor, als je niet op de computer kan.

    Dat is zo,maar ik bedoel het is MIJN laptop en ik wil liever niet dat iemand anders eraan komt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    (...)
    Dat is zo,maar ik bedoel het is MIJN laptop en ik wil liever niet dat iemand anders eraan komt.

    Dat snap ik, maar ik kan je ouders ook wel snappen. Er zijn zoveel kinderen die gewoon veel te lang achter de computer zitten per dag. Probeer je er gewoon even doorheen te slaan, misschien kan je met je ouders onderhandelen over de computer tijden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Dat snap ik, maar ik kan je ouders ook wel snappen. Er zijn zoveel kinderen die gewoon veel te lang achter de computer zitten per dag. Probeer je er gewoon even doorheen te slaan, misschien kan je met je ouders onderhandelen over de computer tijden.

    Nee nu niet nu ik heb gelogen hoor. Dat lukt niet meer 3: Moet eerst hun vertrouwen terug winnen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    (...)
    Nee nu niet nu ik heb gelogen hoor. Dat lukt niet meer 3: Moet eerst hun vertrouwen terug winnen.

    Dat moet idd eerst, maar als dat terug is kan je misschien wel onderhandelen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Dat moet idd eerst, maar als dat terug is kan je misschien wel onderhandelen.

    ja dat duurt vast jaren [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    3AM schreef:
    (...)
    Dat snap ik, maar ik kan je ouders ook wel snappen. Er zijn zoveel kinderen die gewoon veel te lang achter de computer zitten per dag. Probeer je er gewoon even doorheen te slaan, misschien kan je met je ouders onderhandelen over de computer tijden.


    uhm,.. *fluit*
    ik zit er elke dag vanaf school tot s'avonds 11uur 8er,.. mijn ouders boeit da nie,.

    ik snap wel dat je het kut vind dat je op je eige laptop een ww moet enz,.. maar als je nou hun vertrouwen terugwint en het overlegt enz,.
    miss helpt dat? ;]


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)

    uhm,.. *fluit*
    ik zit er elke dag vanaf school tot s'avonds 11uur 8er,.. mijn ouders boeit da nie,.

    ik snap wel dat je het kut vind dat je op je eige laptop een ww moet enz,.. maar als je nou hun vertrouwen terugwint en het overlegt enz,.
    miss helpt dat? ;]

    Ja maar vertrouwen terugwinnen hé dat duurt járen ;$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    (...)
    ja dat duurt vast jaren [a]


    humpf,.. ik ben een keer bijna opgepakt door de politie omdat ze d8e da k snoep had gestole,..
    ookal geloofde men moeder me,.. maar het duurde toch heel lang voordat ik haar vertrouwen weer had,.. zoiets moet je weer "opbouwen" ;]


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)

    humpf,.. ik ben een keer bijna opgepakt door de politie omdat ze d8e da k snoep had gestole,..
    ookal geloofde men moeder me,.. maar het duurde toch heel lang voordat ik haar vertrouwen weer had,.. zoiets moet je weer "opbouwen" ;]

    Ja idd ochja soms voel je je gewoon rót.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    (...)
    Ja idd ochja soms voel je je gewoon rót.

    ind,.. ><


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)

    uhm,.. *fluit*
    ik zit er elke dag vanaf school tot s'avonds 11uur 8er,.. mijn ouders boeit da nie,.


    ik snap wel dat je het kut vind dat je op je eige laptop een ww moet enz,.. maar als je nou hun vertrouwen terugwint en het overlegt enz,.
    miss helpt dat? ;]

    Ik zei toch ook niet dat iedere ouder hun kinderen computertijden oplegt?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik snap jou, maar ik snap sinds kort ook jouw ouders hun standpunt..
    Misschien moet je iets leuks te doen vinden naast je laptop?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap jou, maar ik snap sinds kort ook jouw ouders hun standpunt..
    Misschien moet je iets leuks te doen vinden naast je laptop?

    Ja dat heb ik wel hoor ,bedankt!(:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik snap niet dat ze daar nog over zaniken op je 22ste. Like hell, ik heb nooit een tijddinges gehad. Ik vind dat best kinderachtig.


    No growth of the heart is ever a waste