• Haha. Journalisten kunnen ook zo lekker overdrijven hé.
    Dit gaat over mijn broer. Hij had vuurwerk gekocht in Belgie, net als zegmaar de helft van de nederlandse bevolking waaronder voor het grootste deel papa's met kindjes. Er wordt één rotje afgestoken en de buren gaan massaal naar de politie bellen, in plaats van eerst gewoon te vragen of ze willen kappen. '. De 27-jarige bewoner van het pand aan de van Voorst tot Voorststraat gooide kennelijk regelmatig vuurwerk uit het raam van zijn huis' is dus ook al grote onzin. Daarbij was van de 23 kilo vuurwerk nog niet eens de helft illegaal, en was mijn broer niet opgepakt, hij was zelfs op zijn werk en heeft die avond zelf nog netjes een afspraak gemaakt. Maar weet je hoe erg je schrikt als je daar ligt in je logeerbedje en er komt opeens zo'n wout de kamer in lopen :'D En alles in beslag genomen, zelfs het legale. Geez.
    Maar we hebben lekker toch een SUPER vet oud en nieuw gekocht, want wat doet mijn broer, die koopt gewoon lekker nieuw vuurwerk. Happy new year, fuckers :3
    En mijn wensballon is lekker helemaal uit zicht gedreven:Y)
    Hebben jullie nog iets meegemaakt op nieuwjaar?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 19:38 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    nope, wel dom dat al het vuurwerk is afgepakt

    Alleen maar een gevaarlijke vader en zijn vrienden die ons probeerder te vermoorden met het vuurwerk --'
    Best wel kut dat het vuurwerk is afgepakt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    nee =3

    Whaha, ur brotha is feemos :3
    btw; voorst tot voorstraat in dat ene plaatsje waar ik woon? O.O

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 19:57 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Dat zag ik op het nieuws? :'DD
    Maar die man is nooit in beeld gekomen :3


    All was well.

    Ahahah, lekkervoor hem. xD

    Hahah. :'D
    Nou ja, ik was 's nachts misselijk en had buikpijn, dus ben tien keer wakker geworden en heb overgegeven. Ik zat langer op/boven de wc dan dat ik sliep haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    De verloofde van mijn nicht heeft ook al het vuurwerk uit België gehaald zonder ervoor opgakt te worden ;D


    we've only said goodbye with words

    Poseidon schreef:
    Whaha, ur brotha is feemos :3
    btw; voorst tot voorstraat in dat ene plaatsje waar ik woon? O.O

    Noppes, van voorst tot voorststraat aan de spoorbuurt in Breda. ^^ OJA STEPH HAPPY NEW YEAR!
    @Lieze: Op het nieuws? Dat lijkt me wel een beetje sterk.. Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.