• Serieus mijn ouders zanniken overal over.
    Mijn moeder zegt elke dag dat ik te dik wordt, alsof ik dat zelf niet weet.
    En we zouden op vakantie gaan naar Griekenland en dat gaat niet door door mijn broer en dan worden mijn ouders boos als ik dat stom vindt.
    Mijn vader gaat heel vaak met mijn broertje naar een voetbal wedstrijd en met mijn broer naar een musical. Mijn moeder gaat vaak met mijn zussen shoppen in een andere stad en ik mag nooit mee.
    Nu had ik een meeting en dat vinden ze opeens niet meer goed, vinden ze opeens toch te gevaarlijk. Ik ben 13 en zelfstandiger dan al mijn broers en zussen bij elkaar. Ik vind het zo gemeen. Alles waar ik me op verheug gaat niet door door mijn ouders of familie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aahw, mijn ouders verbieden me ook vanalles, ze laten me niet eens sommige dingen kopen die ik wil met mijn eigen geld.. D:
    Anyway, ik snap je gevoel.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Owwwh. Vlucht naar mij xD


    Firm believer of all that is magic

    ..of naar mij!

    kom je wel terecht bij een gestoorde familie, maarja.

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 14:46 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ga jouw ouders vermoorden ;'S jij moet gewoon naar de meeting komen, ik had me er zo op verheugd!
    Oke, ik ga ze niet vermoorden, maar ik ben het in ieder geval helemaal met je eens.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    GeniusFerb schreef:
    Owwwh. Vlucht naar mij xD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik snap je gevoel;) maar geloof me keihard tegen ze ingaan heeft geen zin been there, done that


    Never forget the things that make you smile

    Aww,arme jij heb echt medelijde


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb precies hetzelfde.


    Food.