• Nou kijk ben harstikke nieuwsgierig naar dat mod-forum en naar het beta-forum.
    En ik ben ook nieuwsgierig wat voor knopjes extra de mods, de beta's en misschien wel de Bemiddelaars hebben.
    Dus mijn vraag: Zouden jullie A.U.B. een prinscreen willen maken? Ik ben namelijk zo nieuwsgierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb serieus nog nooit een waarshcuwing gehad.
    En ja, ik wil ook wel eens weten hoe het eruit ziet.


    Food.

    reyon schreef:
    (...)

    Ik ook. Dat waren mooie tijden. (:[/quote

    Soms heb ik zin om er gewoon een aan te maken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waar blijven die foto's?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Waar blijven die foto's?

    idd!

    :Y)


    Me so good.

    ImAwesome schreef:
    Waar blijven die foto's?


    idd!


    Opgeven is geen optie.

    ImAwesome schreef:
    Waar blijven die foto's?


    Shhhht. Niet te ongeduldig. Ze moeten nu alles nog bespreken in hun -voorlopig nog- ultrageheim mod-forum. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    DeKrull schreef:
    (...)
    Haha, dat gaan we niet laten zien.
    Anders zouden we namelijk gelijk het modforum openbaar kunnen maken ;p


    Dat betekend dus dat er negatief over ons gepraat word maar het zou wel de kloof verkleinen. En ik weet dat iedereen nu gaat ontkennen dat dit niet zo is maar anders was het wel openbaar. xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    We zijn ermee bezig! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Decay schreef:
    (...)

    Dat betekend dus dat er negatief over ons gepraat word maar het zou wel de kloof verkleinen. En ik weet dat iedereen nu gaat ontkennen dat dit niet zo is maar anders was het wel openbaar. xd


    Ach, er wordt vast wel geroddeld, maar ik denk niet dat dat hun hoofdbezigheid is hoor. Er zijn -denk ik- vooral moderator-zaakjes, zoals wie ze misschien gaan bannen, en welke waarschuwing ze sturen, die wij niet mogen weten. Je snapt wel waarom we zo'n dingen niet zouden mogen weten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    (...)

    Ach, er wordt vast wel geroddeld, maar ik denk niet dat dat hun hoofdbezigheid is hoor. Er zijn -denk ik- vooral moderator-zaakjes, zoals wie ze misschien gaan bannen, en welke waarschuwing ze sturen, die wij niet mogen weten. Je snapt wel waarom we zo'n dingen niet zouden mogen weten. (:


    Nou als er staat; "Decay kan geband worden voor haar gedrag." zou ik het gaan aanpassen xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nouja, negatief is niet het juiste woord.
    Er zijn altijd wel users die iets doen wat echt onacceptabel is, en dan moeten wij daar gewoon over kunnen praten zonder dat jullie meekijken of misschien zelfs meepraten.

    Als je even logisch nadenkt, is het logisch dat het modforum niet zichtbaar is voor jullie. En nee, er word níet geroddeld, we overleggen daar.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 20:43 ]

    DeKrull schreef:
    Nouja, negatief is niet het juiste woord.
    Er zijn altijd wel users die iets doen wat echt onacceptabel is, en dan moeten wij daar gewoon over kunnen praten zonder dat jullie meekijken of misschien zelfs meepraten.

    Als je even logisch nadenkt, is het logisch dat het modforum niet zichtbaar is voor jullie. En nee, er word níet geroddeld, we overleggen daar.


    Hahaa dat klinkt heel redelijk. Maar het blijft dat wij dan nieuwsgierig zijn, ook al snap ik het helemaal..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Decay schreef:
    (...)

    Dat betekend dus dat er negatief over ons gepraat word maar het zou wel de kloof verkleinen. En ik weet dat iedereen nu gaat ontkennen dat dit niet zo is maar anders was het wel openbaar. xd

    Stel; iemand scheld constant op andere en we willen een waarschuwing sturen. Als die user dan het hele topic kan volgen en er op kan reageren heeft het geen nut dat we nog een waarschuwing sturen want ze kan hem toch al lezen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Uh, discussies over welke users een ban of een waarschuwing moeten krijgen lijkt me eigenlijk vooral saai. Buiten als het over jezelf gaat, natuurlijk. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Amused schreef:
    (...)
    Stel; iemand scheld constant op andere en we willen een waarschuwing sturen. Als die user dan het hele topic kan volgen en er op kan reageren heeft het geen nut dat we nog een waarschuwing sturen want ze kan hem toch al lezen?


    Nee, niet reageren maar lezen. En Idunno nog nooit meegemaakt xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain