• wat de titel zegt.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Gillen D:
    Nee, even lekker alle regels overtreden :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iedereen spreken van wie ik hou en mezelf te buiten gaan aan alles wat ik lekker vind.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aan alle mensen die ik ken een smsje versturen dat ik van ze hou. Mijn ouders voor de laatste keer knuffelen, sorry zeggen tegen mijn broer en op een rustig plekje gaan liggen en hopelijk pijnloos sterven met mijn Ipod in mijn oren.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 11:20 ]


    Olive

    tegen iedereen zeggen dat ik van ze hou
    & dan bunjee jumpen, en dat soort dingen ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat ik zou doen:

    heb eigenlijk nog geen idee.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Jacker schreef:
    Aan alle mensen die ik ken een smsje versturen dat ik van ze hou. Mijn ouders voor de laatste keer knuffel, sorry zeggen tegen mijn broer en op een rustig plekje gaan liggen en hopelijk pijnloos sterven mijn mijn Ipod in mijn oren.


    Zoiets, klinkt perfect. Hoewel, mijn ouders knuffelen laat ik dan even zitten.

    Perish schreef:
    (...)

    Zoiets, klinkt perfect. Hoewel, mijn ouders knuffelen laat ik dan even zitten.


    Ik moet ze toch één keer knuffelen :')? Heb ik niet meer gedaan sinds mijn achtste.


    Olive

    6 subwoofers kopen en keihard hardcore draaien in mn kamer zodat alle buren 3 dagen later nog steeds last hebben van een dreun in hun hoofd en me altijd zullen herinneren ;D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    heel die 12 uur muziek luisteren.
    tegen iedereen zeggen dat ik van ze hou.
    mijn bff plat knuppffelen
    en dingen doen die ik normaal niet zou doen ;]


    Only those who listen can hear

    Ik zou tegen iedereen zeggen dat ik van ze hou. Mijn ouders een knuffel geven en tegen mijn zus zeggen dat mijn kleren krijgt. Dan neem ik een kijkje op mijn bucket list en die ga ik af en kijk wat ik in die laatste paar uur nog kan doen. Dan ga het meeste van die lijst nog doen. En dan vraag ik mijn zus de rest van de lijst te doen als ik er niet meer ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    BlackHell schreef:
    heel die 12 uur muziek luisteren.
    tegen iedereen zeggen dat ik van ze hou.
    mijn bff plat knuppffelen
    en dingen doen die ik normaal niet zou doen ;]

    bedankt dat ik voordat jij doodgaat nog even geknuppffeld word -.-'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik blijf eeuwig leven, dat staat in je andere topic =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    SinCity schreef:
    (...)
    bedankt dat ik voordat jij doodgaat nog even geknuppffeld word -.-'



    jaaaaaajj,..
    -HUGG-


    Only those who listen can hear

    Jacker schreef:
    (...)

    Ik moet ze toch één keer knuffelen :')? Heb ik niet meer gedaan sinds mijn achtste.


    Haha, nouja 't is maar hoe close je met ze bent. (krul)
    Doei zeggen vind ik genoeg.

    Tegen me vrienden en fam zeggen dat ik super veel van ze hou...

    En dan dingen doen, die ik nooit zal doen eigenlijk xD En dan met muziek in me oren gaan liggen ergens en dan vredig dood ga


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.