• Ik ben vegetarisch, maar ik eet wel gewoon vis. Dat moet ik van mijn moeder omdat ik anders te weinig voedingsstoffen naar binnen krijg volgens haar. Maar net tijdens het eten had ik voor het eerst dat ik vis at dat ik er gewoon misselijk van werd, alleen het idee dat ik een vis at maakte me al misselijk.
    Voor de mensen die ook geen vis eten, wat voor vervangers eet je dan? Ik eet al wel gewoon vegavlees.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik eet vlees, yummie. Ik vind het erg voor de beesten maar vegetariër zijn zal er niet veel aan veranderen.
    Vis eet ik niet want ik lust NIKS dat uit de zee komt, blegh!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik eet alleen biologisch vlees *.*

    sorry, ik kan je niet helpen.. Gewoon heel veel groene groente eten denk ik?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Van die speciale pillen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Springfield schreef:
    Ik eet vlees, yummie. Ik vind het erg voor de beesten maar vegetariër zijn zal er niet veel aan veranderen.
    Vis eet ik niet want ik lust NIKS dat uit de zee komt, blegh!

    GD schreef:
    Van die speciale pillen?

    Zijn er speciale pillen dan?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    kaassouflé [of hoe je dat ook mag schrijven], schnitzel, groenteballetjes, ehmm, groenteburger. Maar dit zegt jou natuurlijk helemaal niets, je hebt bij de Appie zo'n speciaal rek met allemaal vleesvervangers. Als je die eet, is het allemaal goed (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Volgensmij ben je er niet echt misselijk van geworden, maar wil je dat omdat je graag wilt stoppen met viseten. Klinkt hard, ja, maar zo zie ik het. Als je het eerder kon eten kan je het nog, en zonder vlees kan je gewoon niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Volgensmij ben je er niet echt misselijk van geworden, maar wil je dat omdat je graag wilt stoppen met viseten. Klinkt hard, ja, maar zo zie ik het. Als je het eerder kon eten kan je het nog, en zonder vlees kan je gewoon niet.

    Het is helemaal niet zo dat ik wilde stoppen. Want ik ben al anderhalf jaar vegetarisch en vis eten ging altijd prima, maar dit stukje vis leek veel meer op een echte vis. Vandaar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je hebt van die bepaalde pillen op basis van visolie ofzoiets.

    Vis is eigenlijk héél gezond :'D. Maar goed, euhm je hebt toch van die vleesvervangers? Maar 'k ken er niet veel van eerlijk gezegd :$


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben ook half vegatarïer. Ik eet kip en vis. Dus kan je eingelijk niet helpen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben ook half vegatarïer. Ik eet kip en vis. Dus kan je eingenlijk niet helpen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Springfield schreef:
    Ik eet vlees, yummie. Ik vind het erg voor de beesten maar vegetariër zijn zal er niet veel aan veranderen.
    Vis eet ik niet want ik lust NIKS dat uit de zee komt, blegh!


    We accept the love we think we deserve.

    Ik eet gewoon vlees, want ik ben dat gewend om te eten.. ik zou niet weten wat ik moet eten als ik een vegetariër werd.. sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    In vlees zit ijzer, dat heb je nodig om bloedarmoede te voorkomen.
    Maar volgens mij kun je bij je huisarts speciale pillen krijgen tegen bloedarmoede, waarschijnlijk krijg je dan ook het advies om af en toe toch een stukje vlees te eten.

    Ik zelf lust helemaal geen vis (of iets wat daar op lijkt), maar mijn moeder zit nogal boven op mijn eet gewoonte en ik moet dus ook gewoon vlees vinden terwijl ik dat ook niet lust 8D


    Fuck the world, I don't care.