• wat de titel zegt.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Decoratini schreef:
    Tegen me vrienden en fam zeggen dat ik super veel van ze hou...

    En dan dingen doen, die ik nooit zal doen eigenlijk xD En dan met muziek in me oren gaan liggen ergens en dan vredig dood ga


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Slapen


    Today will be Girl's Day party with you~

    GD schreef:
    Slapen



    :p


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Iets heel lekkers eten en verder een normale dag hebben.
    De mensen van wie ik hou weten dat ik van ze hou en ik vind het overdreven gedoe om het nogmaals hysterisch en in tranen te huilen. Daarnaast ben ik gelukkig met wat ik normaal doe, dus dat wil ik dan ook gewoon doen.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Hmm, ik zou echt iedereen nog willen zien van wie ik houd.


    Everything is worse without music.

    Pfff. Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen, maar ik wil die liefst wel eerder hebben gedaan dan vlak voo ik dood ga. Dan zou ik die laatste uren gewoon heel rustig kunnen doen, en sterven terwijl mijn lievelingsliedje speelt. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Muziek luisteren en heel veel schrijven en dichten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Afscheid nemen van iedereen en mijn crush keihard op zijn bek pakken :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Alles doen wat ik al had willen doen maar niet mag,ze kunnen me toch niet lang meer vasthouden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Parachute springen, dronken worden, drugs uitproberen, eh, pardy, afscheid nemen, de duurste kleding kopen, toch maar die lekkerding eens proberen te scoren, dansen, en dan als laatste, ongezond eten, aangezien ik toch dood gaan. En dan als ik dood ga, wil ik dood gaan met muziek op de achtergrond, en nee, ik wil dat niemand huilt.


    Alleen maar tranen van geluk

    dingen doen die ik normaal niet zou durven/doen en tegen mijn moeder zeggen dat ik van dr hou

    iedereen van wie ik hou opbellen, sms-en, msn-en, opzoeken.
    mijn vader en moeder een knuffel geven en zeggen dat ik altijd van ze zal houden waar ik ook zal wezen.
    de jongen die ik leuk vindt. vertellen dat ik hem leuk vindt en hem een laatste zoen geven.
    mijn spullen die ik heb verdelen onder de mensen van wie ik hou.
    en uiteindelijk nog eens lekker allerlij slechte dingen eten.
    (soesjes, baklava, bossebol, gebak, chocolade, en ijs, en cupcakes :))


    en iedereen vaarwel zeggen en daarna naar bed gaan ......


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik zou dingen doen die ik niet zo snel zou doen, en mijn ouders en zus een knuffel geven.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Doen wat ik mijn leven lang al zou willen doen met mijn dierbaren en dan slapen, zodat ik het doodgaan niet merk. :')

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 19:14 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Santiago schreef:
    Wat ik zou doen:

    heb eigenlijk nog geen idee.


    I´m nothing special.