• Ik kwam dit net tegen op Youtube *,*.... Je zou maar met je auto van het dak van een parkeergarage rijden ._____,


    Wie du mir, so ich dir.

    Kut o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Een parkeergarage op een dak? Dat is wel één van de domste ideeën die ik ooit heb gehoord. Nu zie je wel wat er van komt.


    Olive

    fuck he
    Hoe de hel krijg je dat voor elkaar?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jacker schreef:
    Een parkeergarage op een dak? Dat is wel één van de domste ideeën die ik ooit heb gehoord. Nu zie je wel wat er van komt.
    Ja maar die zijn er doorgaans heel veel hoor. Tenminste, voor zover ik weet. Vaak ook boven op hotels ofzo en dat soort dingen. Maar inderdaad als ze het niet goed aanpakken, kan dat zoooo fout gaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Soulweeper schreef:
    Kut o_o
    Máár... ze leeft nog :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    woow hoog! O.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jacker schreef:
    Een parkeergarage op een dak? Dat is wel één van de domste ideeën die ik ooit heb gehoord. Nu zie je wel wat er van komt.


    Onze parkeergarage heeft een middenverdieping en een dakdeel 8D Bij ons zou het dus ook kunnen gebeuren :Y)
    Maar dat is wel heftig >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    wejo..

    Daar gaat je mooie auto :Y) Maar klote man ö

    Dat is ook wel slim ja:)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Máár... ze leeft nog :'D

    Gelukkig wel ;o
    Je zou daar maar zitten.. Dan flitst je leven toch wel even aan je voorbij lijkt me :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Lololol
    Hoeveel had die op? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jacker schreef:
    Een parkeergarage op een dak? Dat is wel één van de domste ideeën die ik ooit heb gehoord. Nu zie je wel wat er van komt.


    Normaal staan er ook hekken enzo voor zodat ze dr niet af kunnen rijden.. maar je moet eens van een dak afrijden zeg. ;o

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 14:53 ]

    Jacker schreef:
    Een parkeergarage op een dak? Dat is wel één van de domste ideeën die ik ooit heb gehoord. Nu zie je wel wat er van komt.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Soulweeper schreef:
    Kut o_o


    I´m nothing special.