• Ron is een moedige, onhandige en eigenwijze jongen. In het midden van de zomervakantie van het [getal] op het [getal] jaar, raakt hij perongeluk binnen bij een groot gala. Alle rijke tovernaars en heksen lopen hier rond. Alles is er zo prachtig, alles is zo perfect.
    Gek genoeg heeft niemand door dat Ron een indringer is, behalve één persoon. De jonge [...] is het aller mooiste van het gala. Ze trekt meteen Ron's aandacht en Ron trekt haar aandacht. De twee beleven samen een prachtige avond, totdat Ron echt terug naar huis moet en twee elkaar een aantal weken niet zien. Zo dachten ze dat elkaar nooit meer zouden zien, maar ze komen elkaar weer tegen op Hogwarts. [...] is nieuw hier, maar algauw blijkt het dat ze in wordt gedeeld bij Slytherin en zij erger is dan Ron had gedacht.
    Is [...] goed genoeg om zichzelf een ''normale'' Slytherin te noemen en samen met Ron te kunnen zijn?


    Oké het klinkt heel standaard, maar ik had het net helemaal bedacht tijdens het eten. Hihi. :Y)

    Doen of niet?
    Titel?
    # Please, denk even na, dat helpt meer dan: ''Ik heb geen idee.''
    Welke leerjaren?

    Senkjoe (nerd)

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 18:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet?
    Doen (:
    Titel?
    # Please, denk even na, dat helpt meer dan: ''Ik heb geen idee.''

    *denkt na*
    Once upon a ball xd? [Sorry, ik heb Once upon a dream van Sleeping beauty in mijn hoofd XD]
    Nee, sorry, ik weet het écht niet.
    Welke leerjaren?
    Van vijfde naar zesde.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Doen


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    iGranger schreef:
    Doen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.