• Ik wil morgen kaartjes bestellen voor een concert in het Ziggo Dome, maar ik weet niet of ik moet kiezen voor zitplaatsen of de arenavloer. Uit ervaring weet ik dat ik de arenavloer sfeervoller vind, maar het idee dat er 6300 om me heen staan, spreekt me niet echt aan.
    Hoeveel mensen komen volgens jullie af op een concert van Iron Maiden? En hoeveel mensen daarvan zouden kiezen voor een plaats op de arenavloer?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vrees dat je voor zo'n concert niets te kiezen hebt en elk beschikbaar kaartje moet accepteren.


    I am an idiot, I move.

    Mm ik heb geen idee srr:Y)


    •*• Lululu •*•

    Zover ik alleen al op Q heb gezien, komen er veel mensen naar Iron Maiden. Maar geen idee, mij lijkt arenavloer leuker.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Arenavloer is wel sfeervoller, da's waar. Maar als je er niet van houd dat mensen in je privé-zone komen, of niet tegen het idee kunt dat je tussen zo'n huge menigte staat, kun je denk ik beter voor een zitplaats gaan. Is soms net zo gezellig (:


    when you least expect it, it will catch you

    Arenavloer is idd wel gezelliger
    De laatste keer had ik ook staanplaatsen, en ik stond helemaal vooraan, maar dat was niet erg prettig moet ik je zeggen
    Maar ik val vaak flauw door die drukte en warmte, en dat is voor iedereen natuurlijk anders

    Bij Maiden sowieso vloer. Wie gaat er nou zitten bij Iron Maiden...
    Alleen als je niet in de pits wil, zorg dat je wat verder naar achteren staat. Da's alles. Ik weet dat ik vooraan moet staan, haha :')


    If I had wings it'd be much easier to explain how many flying ducks I give.

    Ik ben in 2008 en in 2011 naar Maiden geweest en er komen véél mensen. Ik weet niet hoe groot Ziggo Dome is, maar ik weet zeker dat het helemaal vol zal staan. In 2011 jaar had ik een stoel en dat was best wel saai, want je mag dus écht niet staan. Ik ga dit keer weer op de vloer, omdat dat in 2008 wel heel leuk en gezellig was. Je moet gewoon doen wat goed voelt.
    Serieus, toen ik er vanmiddag achter kwam dat ze weer komen begon ik te janken, ik was zó blij :3


    Caution first, always.