• Ligt het aan mijn computer, of zitten er tussen de stories héél veel stories met alleen een inleiding en zonder hoofdstukken? Want als ik boven aan de pagina op het knopje stories klik, die lijst verschijnt en ik er een aanklik, dan zie ik vaak alleen een inleiding.
    Als het aan mijn computer ligt zou ik daar wel van balen, want dan kan ik dus heel veel leuke verhalen niet lezen!

    Edit: Oh, ja... Ik was de crash vergeten. Hi- hi! Stomme ik.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 23:08 ]


    Am I gay? I am ecstatic!

    ik denk dat heel veel mensen hun hoofdstukken nog niet hebben terug gezet,,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee dat ligt niet aan je computer. Quizlet heeft overlaatst een crash gehad, waardoor de hoofdstukken van stories losgekoppelt werden. Je kan ze terug binden, maar sommige schrijvers doen dat niet omdat het te lang duurt en/of ze niet meer actief zijn (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat komt voornamelijk door die crash. Er staat nog wel dat een verhaal bijv. 40 hoofdstukken heeft, maar als die nog niet teruggekoppeld zijn.. dan zijn ze nog steeds weg. (goh) er zijn ook genoeg mensen die een verhaal aanmaken en er dan nooit iets mee doen. Maar ik denk in ieder geval niét dat het aan jouw computer ligt!


    It's time to be happy again.