• Lieve mensen,
    Ik heb mn week niet. Eerst voorkom ik samen met mijn zusje en tante een zelfmoord, de volgende dag slijt je bij slachtofferhulp, de dag daarop moet je een verklaring afleggen en nu krijg ik net te horen dat we mijn lieve trouwe hond Boef moeten laten inslapen.
    Het leven is niet eerlijk. Boef verdiend het niet om al dood te gaan. Ze is dan misschien oud, maar ik ga haar zo hard missen. Om half 12 wordt ze ingeslapen.
    Ik moest het gewoon even kwijt. Het werd me even te veel.
    Byez <3


    Bored.

    Veel sterkete meis!


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    Sterktee!

    Myn hond moet ook ingeslapen worden, hij doet niks anders, dan Slapen, en liggen. hij kan amper meer lopen.
    Dus ik weet hoe je, je voelt.
    Maar stertkee nog een keer!
    xx


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Sterkte! :3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Sterktee!
    Myn hond moet ook ingeslapen worden, hij doet niks anders, dan Slapen, en liggen. hij kan amper meer lopen.
    Dus ik weet hoe je, je voelt.
    Maar stertkee nog een keer!
    xx

    Teringzooi. Boef heeft een kankergezwel op haar heup dat ze helemaal kapot gebeten heeft. Ze heeft vannacht teveel bloed verloren, anders hadden ze nog kunnen opereren. Maar omdat ze nu zo weinig bloed heeft durven ze het risico niet te nemen dat ze tijdens de operatie sterft. Daarbij komt dat de kans van slagen van de operatie 10 % is.
    Jij ook veel sterkte meid (flower)


    Bored.

    Wooo! Dat is echt Sneuu.
    Hoe oud is ze dan?

    En dankjee!
    x


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Wooo! Dat is echt Sneuu.
    Hoe oud is ze dan?
    En dankjee!
    x

    Ze is nu 10. Maar ze is wel een Bouvier, een grote hond dus. En hoe groter de hond is, hoe korter ze leven. Maar dat maakt het niet minder kut.


    Bored.

    veel sterkte allebij!!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    (...)
    Ze is nu 10. Maar ze is wel een Bouvier, een grote hond dus. En hoe groter de hond is, hoe korter ze leven. Maar dat maakt het niet minder kut.


    Okee.
    onze hond is 13.
    en een Golden retriever.
    x.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Héél veel sterkte!


    bla bla bla

    (...)
    Okee.
    onze hond is 13.
    en een Golden retriever.
    x.

    Ook al een oudere hond dus.


    Bored.

    (...)
    Ook al een oudere hond dus.


    Jaa, en iedereen zegt al;
    Hij zal binnekort wel dood gaan.
    je kunt hem beter laten inslapen.
    Omg. Daarword je ook niet bly van als je dat hoort.
    En nou hebben ze ook nog besloten om hem over goed 2 weken inte laten slapen -,-


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)
    Jaa, en iedereen zegt al;
    Hij zal binnekort wel dood gaan.
    je kunt hem beter laten inslapen.
    Omg. Daarword je ook niet bly van als je dat hoort.
    En nou hebben ze ook nog besloten om hem over goed 2 weken inte laten slapen -,-

    Misschien is dat ook maar beter. Als je hond alleen nog maar kan slapen en liggen heeft hij ook geen fun meer. Zoiets heb ik nu ook. Ik baal ervan dat we haar moeten laten inslapen, maar aan de andere kant is het wel het beste want ze had vreselijk veel pijn.


    Bored.

    (...)
    Misschien is dat ook maar beter. Als je hond alleen nog maar kan slapen en liggen heeft hij ook geen fun meer. Zoiets heb ik nu ook. Ik baal ervan dat we haar moeten laten inslapen, maar aan de andere kant is het wel het beste want ze had vreselijk veel pijn.


    Jaa indd, Daar heb je ook wel weer gelijk in.
    En dat van jouu vind ik echt sneu.
    Leef zo met je mee!


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Veel sterkte allebei

    Veel sterkte allebei



    Dankee.
    xx/


    She is waiting for you, so don't break her heart.