• Test het hier.

    Telt 10 (vrij simpele) vragen ... Misschien maak ik binnenkort nog een wat meer ingewikkelde quiz.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Haha :'D Ik zou een sub zijn, weet ik nu al :] Keer switchen lijkt me ook wel vet nu ik 't me bedenk.


    Kunnen we wel uittesten hoor, of je echt goed zou zijn. :]
    *Smirks*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Ah, dat is voor iedereen persoonlijk en verschillend. Ik zie mezelf vooral overheersend als Dominant. (krul)
    Het gaat echter bij lange na niet alleen om seks of spelletjes of whatever ... Het is een hele levensstijl. Iedereen kan het op zijn eigen manier opvatten of er naar leven, tho.

    Oh, hehe, maar wat moet ik dan eigenlijk verstaan onder een levensstijl? Vind je het vervelend trouwens dat ik zoveel vraag?


    your eyes are like stars in the night.

    Guess what


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh, hehe, maar wat moet ik dan eigenlijk verstaan onder een levensstijl? Vind je het vervelend trouwens dat ik zoveel vraag?


    Nee hoor, ask all you want. Je krijgt alleen van mij misschien andere antwoorden dan van een andere BDSM enthousiast. :]
    Dat is het ook vooral, het is maar net wat je er zelf van maakt.


    Voor sommigen houd het in dat een stel samen graag wat kinky spellen in de relatie/het sexuele gebied verwerkt, of gewoon los/apart met een Meester/Meesteres spelen/een relatie hebben. Weer een ander heeft bijvoorbeeld een TPE (Total Power Exchange) -lol, nu verklap ik wel van alles uit de antwoorden, maar het is toch vrij obvious- relatie, waarbij één persoon het totale leven van een ander beheerst, wederom terug te zien op diverse niveaus.
    Het kan op ontzettend veel manieren en van zeer soft tot uiterst extreem, maar net wat iemand wilt of interesseert.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:34 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee hoor, ask all you want. Je krijgt alleen van mij misschien andere antwoorden dan van een andere BDSM enthousiast. :]
    Dat is het ook vooral, het is maar net wat je er zelf van maakt.


    Voor sommigen houd het in dat een stel samen graag wat kinky spellen in de relatie/het sexuele gebied verwerkt, of gewoon los/apart met een Meester/Meesteres spelen/een relatie hebben. Weer een ander heeft bijvoorbeeld een TPE (Total Power Exchange) -lol, nu verklap ik wel van alles uit de antwoorden, maar het is toch vrij obvious- relatie, waarbij één persoon het totale leven van een ander beheerst, wederom terug te zien op diverse niveaus.
    Het kan op ontzettend veel manieren en van zeer soft tot uiterst extreem, maar net wat iemand wilt of interesseert.

    Hmhm, lijkt me best zwaar en onrealistisch leven.. Maar realisme is voor iedereen anders natuurlijk. Het lijkt me nogal eng en pijnlijk haha, is dat ook zo?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hmhm, lijkt me best zwaar en onrealistisch leven.. Maar realisme is voor iedereen anders natuurlijk. Het lijkt me nogal eng en pijnlijk haha, is dat ook zo?


    Het is ook vrij onrealistisch voor de meeste mensen, omdat vooral in TPE relaties iemand écht de Meester/Meesteres is van een slaaf/slavin en diens leven bepaald. Ook als diegene iets écht niet wilt. Er is altijd wel een safeword, maar dat is meestal enkel als het dreigt ernstig mis te gaan.
    Een 'echte' slaaf/slavin, is simpelweg het object, het bezit van een persoon, een gebruiksvoorwerp. Die zelfs toestemming vragen om te eten, slapen, drinken, naar de wc te gaan, te praten, alles (en daar voor bedanken). Dit klinkt misschien bizar, maar dit is voor beiden een win situatie. Voor een slaaf is het zijn wens om te dienen en voelen ze zich vaak juist alleen maar veilig in het bezit van een goede Meester/Meesteres en de andere partij komt tegemoet aan wat beiden eigenlijk willen. En hoe extreem het ook gaat... Safe, Sane, Consensual ... Een slaaf kan gebroken worden en herbouwd, maar het moet altijd vrijwillig gaan (niet over wat hen gedwongen word, maar ze moeten erachter staan), het leven mag niet zomaar op het spel gezet worden, etcetera.
    Een echte Dom heeft dan ook vaak een certificaat voor zijn titel en bijna geen enkel echt koppel leeft zonder contract, om de veiligheid van de slaaf/slavin ook garant te stellen en de wensen vast te leggen.

    Maar, dit is wel een vrij extreem niveau waar ik het nu over heb hoor, zo hoeft het totaal niet te zijn. Ook als jij billenkoek zou krijgen van je vriend of een kinky spelletje doet valt dat eigenlijk onder fetisj en/of bdsm, omdat het zo eindeloos doorstroomt in van alles. Het is niet echt één ding, het is een verzameling van allerlei dingen. ;)

    Mensen denken vaak ook alleen maar aan deze extreme kanten als ze aan BDSM denken, terwijl het vooral bedoelt is om te doen wat je wilt. Of het nu een fetisj is of whatever ...


    -
    Ik zeg trouwens steeds 'echte', omdat veel mensen de titels vaak verkeerd claimen of gebruiken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wáárom heb ik gedroomd dat jij hier een nieuwe quiz over had gemaakt? --''
    Haha lol, echt raar..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.