Poseidon schreef:
(...) Kan je mij uitleggen wat er zo spectaculair aan is? Dit komt waarschijnlijk bot over, maar ik ben gewoon benieuwd
Ik vergelijk het meestal met homosxualiteit ... Je hebt het/bent zo of niet. Eerlijk gezegd vind ik alles aan t wereldje mooi/aantrekkelijk. Heb je geen specifiekere vragen?
[ bericht aangepast op 1 april 2011 - 17:09 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Ik vergelijk het meestal met homosxualiteit ... Je hebt/bent zo of niet. Eerlijk gezegd vind ik alles aan t wereldje mooi/aantrekkelijk. Heb je geen specifiekere vragen?
Poseidon schreef:
(...) Eh, eh.. -denkt- Wat doe je dan zoal?
Ah, dat is voor iedereen persoonlijk en verschillend. Ik zie mezelf vooral overheersend als Dominant.
Het gaat echter bij lange na niet alleen om seks of spelletjes of whatever ... Het is een hele levensstijl. Iedereen kan het op zijn eigen manier opvatten of er naar leven, tho.
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
ik zou een kenner zijn, maar ik heb het meeste gegokt. Het was makkelijk doordat bij het juiste antwoord een grotere en gedetailleerdere uitleg stond etc. (':
Ah, dat is voor iedereen persoonlijk en verschillend. Ik zie mezelf vooral overheersend als Dominant.
Het gaat echter bij lange na niet alleen om seks of spelletjes of whatever ... Het is een hele levensstijl. Iedereen kan het op zijn eigen manier opvatten of er naar leven, tho.
Haha :'D Ik zou een sub zijn, weet ik nu al :] Keer switchen lijkt me ook wel vet nu ik 't me bedenk.
Indian schreef: 'Nee, niet echt'.
Dat was ook wel te verwachten, ik wist niet eens wat BDSM was. En eerlijk gezegd is het nog steeds iets wat me absoluut niks lijkt. (aa)