• Test het hier.

    Telt 10 (vrij simpele) vragen ... Misschien maak ik binnenkort nog een wat meer ingewikkelde quiz.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Knijster schreef:
    Wat is, BDSM? XD


    Bondage and discipline (B&D), dominance and submission (D&S), and sadism and masochism (S&M)

    En dat valt weer onder vele takken en vormen te verspreiden. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Liefhebber, ik heb gegokt op de meest ingewikkelde en logische antwoorden, lol.
    Misschien is ene moeilijkere quiz idd handig :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Liefhebber, ik heb gegokt op de meest ingewikkelde en logische antwoorden, lol.
    Misschien is ene moeilijkere quiz idd handig :P



    Misschien wel. Ik heb een vermoeden dat als mensen die eerlijk invullen er heel wat minder overblijven die vol goed scoren. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Liefhebber ;3
    Seems like Nancy is back in the game ;x

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 16:46 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    D/s,M/s en/of liefhebber.

    Lol, Tja, komt omdat ik de Qchat verhaaltjes voor het slapengaan moet vertellen :'D

    D/s,M/s en/of liefhebber. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sadistic schreef:
    (...)

    Absoluut. (:

    Kan je mij uitleggen wat er zo spectaculair aan is? Dit komt waarschijnlijk bot over, maar ik ben gewoon benieuwd (krul)

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 16:57 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Kan je mij uitleggen wat er zo spectaculair aan is? Dit komt waarschijnlijk bot over, maar ik ben gewoon benieuwd (krul)


    Ik vergelijk het meestal met homosxualiteit ... Je hebt het/bent zo of niet. Eerlijk gezegd vind ik alles aan t wereldje mooi/aantrekkelijk. Heb je geen specifiekere vragen?

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 17:09 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik vergelijk het meestal met homosxualiteit ... Je hebt/bent zo of niet. Eerlijk gezegd vind ik alles aan t wereldje mooi/aantrekkelijk. Heb je geen specifiekere vragen?

    Eh, eh.. -denkt- Wat doe je dan zoal?


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, echt niet.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    (...)
    Eh, eh.. -denkt- Wat doe je dan zoal?



    Ah, dat is voor iedereen persoonlijk en verschillend. Ik zie mezelf vooral overheersend als Dominant. (krul)
    Het gaat echter bij lange na niet alleen om seks of spelletjes of whatever ... Het is een hele levensstijl. Iedereen kan het op zijn eigen manier opvatten of er naar leven, tho.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik zou een kenner zijn, maar ik heb het meeste gegokt. Het was makkelijk doordat bij het juiste antwoord een grotere en gedetailleerdere uitleg stond etc. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Luxure schreef:
    Liefhebber ;3
    Seems like Nancy is back in the game ;x

    Oh crap, lost again.

    Ik ben kennelijk een liefhebber x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Sadistic schreef:
    (...)


    Ah, dat is voor iedereen persoonlijk en verschillend. Ik zie mezelf vooral overheersend als Dominant. (krul)
    Het gaat echter bij lange na niet alleen om seks of spelletjes of whatever ... Het is een hele levensstijl. Iedereen kan het op zijn eigen manier opvatten of er naar leven, tho.

    Haha :'D Ik zou een sub zijn, weet ik nu al :] Keer switchen lijkt me ook wel vet nu ik 't me bedenk.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 19:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Indian schreef:
    'Nee, niet echt'.
    Dat was ook wel te verwachten, ik wist niet eens wat BDSM was. En eerlijk gezegd is het nog steeds iets wat me absoluut niks lijkt. (aa)


    Me so good.