• Hallo allemaal,

    Ik ben van plan om een verhaal te schrijven over Taylor Lautner.
    Het gaat over 10 meiden die in een programma meedoen, en degene die wint, mag voor 6 weken naar L.A om Taylor te ontmoeten.

    Maar nu is er dus wel een probleempje.. Ik heb de rollen van die 10 meiden nodig, dus de mensen die willen helpen ben ik voor eeuwig dankbaar!

    Vul in :

    Naam & Achternaam :
    Leeftijd :
    Uiterlijk+Foto :
    Karakter :
    Kledingsstijl ( denk hierbij aan een bepaalde stijl. ) :


    Ik zou het nogmaals heel erg op prijs stellen als jullie mij zouden willen helpen!

    Liefs.x
    (A)

    Oehh spannend hoor :9~

    ToverstokJ schreef:
    Hallo allemaal,

    Ik ben van plan om een verhaal te schrijven over Taylor Lautner.
    Het gaat over 10 meiden die in een programma meedoen, en degene die wint, mag voor 6 weken naar L.A om Taylor te ontmoeten.

    Maar nu is er dus wel een probleempje.. Ik heb de rollen van die 10 meiden nodig, dus de mensen die willen helpen ben ik voor eeuwig dankbaar!

    Vul in :

    Naam & Achternaam : Noah (Samira Nathalina) wise
    Leeftijd : 16
    Uiterlijk+Foto : komt eraan, zit op iPod... ;)
    Karakter : slim, nieuwsgierig en koppig. Kan soms dingen heel anders opvatten dan bedoeld en is enorm vastberaden. Verteld alleen haar echte problemen / geheimen bij mensen die ze echt vertrouwd
    Kledingsstijl ( denk hierbij aan een bepaalde stijl. ) : houd van simpel maar toch leuk. Wel vrolijk, niet gothic ofseaw... Houd ook wel van kleurtjes en klooit vaak met haar haar (stijlen, krullen, staart, vlecht etc.) e.n gaat wel met de mode mee, maar alleen als het haar ook wel aanstaat


    Ik zou het nogmaals heel erg op prijs stellen als jullie mij zouden willen helpen!


    Zo goed? Foto komt morgenochtend ;) (flower)

    Liefs.x
    (A)
    (flower)


    We'd be forever young, think of it!

    Ja hoor.
    Alleen wil ik nog wel even een foto.
    Maar Noah Samira Nathalina doet mee. <3.

    NOG 1 ROLLETJE MENSEN!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 7:23 ]

    Hier is Noah:



    sorry dat ze een beetje... boosachtig kijkt ofz, ik vind het gewoon een mooie foto ;)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 7:50 ]


    We'd be forever young, think of it!

    Ik wil er nog wel eentje maken?

    Naam & Achternaam: Amy Lynn Michelson
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk+Foto: Amy heeft blond haar met mooie krullen. Haar pony heeft ze altijd gestyld en laat haar bruine ogen mooi uitkomen. Ze draagt nooit zoveel make-up. Een beetje mascara, oogschaduw en lipgloss vindt ze vaak al genoeg. Onder haar rechteroog heeft ze een moedervlekje zitten, maar zelf vind ze het wel mooi. Amy heeft een normaal en vrouwelijk figuur en is klein voor haar leeftijd.


    Karakter: Amy is een stil meisje. Ondanks dat ze er prachtig uitziet, laat ze zichzelf nooit zoveel zien. Dit komt omdat ze vroeger erg gepest is en ze draagt dit nogs teeds met zich mee. Nu weet ze dat het alleen maar was omdat ze jaloers waren, maar als je iets gemeens tegen haar zegt kan ze flink tegen je uitvallen. Amy houdt ervan om op zichzelf te zijn en ziet er een beetje tegenop om met tien meiden in een huis te zitten. Maar voor Taylor heeft ze alles over.
    Kledingsstijl: Amy heeft een erg meisjesachtige kledingstijl. Rokjes en schoentjes met een kleine hak zijn haar favoriete dingen om te dragen. Mensen zeggen dan ook vaak dat ze eruit ziet als een engeltje.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 9:20 ]


    Love, Live, Laugh

    Hallo,

    Ook Amy Lynn doet mee!
    Erg bedankt voor de 10 rolletjes allemaal.
    Ik ga ermee aan de slag.
    Wie volgt me ?


    X

    Ik ga volgen ^^


    Love, Live, Laugh

    Het verhaal staat erop dames!
    Al ongeveer 3 hoofdstukken. (:
    Ik hoop echt dat jullie gaan volgen hoor.
    Zou wel zo lief zijn.

    X