• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Dwayne George Robinson.
    Mijn wekker ging, ik drukte hem uit en draaide me nog een keer om. Een paar minuten later stapte ik uit bed, trok mijn kleding kast openen en pakte mijn kleren eruit. Vlug kleedde ik me aan, poetste mijn tanden en liep de trap af. "Shit!" schold ik net iets te hard. Snel rende ik weer naar boven, pakte mijn tassen en m'n gitaar. Ik vloog de trap weer af en liet alles in de hal staan. "Oke, dat daar." mompelde ik en liep naar de garage. Ik opende de garage en daar zag ik hem staan, het mooie busje waar we mee gaan rond toeren. Mijn vader had me extra geld gegeven en ik had hem kunnen kopen. Toen ik hem kocht was het een oude rammelkar, maar mijn oom had het busje gratis opgeknapt. Nu konden we er veilig mee op reis. Ik opende het busje en maakte de motorklep open. Ik controleerde het oliepeil, de hoeveelheid benzine en de bandenspanning. "Mooi." concludeerde ik. Nu wachten op de rest. Ongeduldig ging ik op de bank zitten, zette de tv aan en begon nutteloos te zappen.

    [Oké Juléan die rijd dus mee op zijn Ducati ;) zijn koffers gaan in het busje.]
    Juléan Quinten Happle
    Ik laat mijn koffers in mijn zijspan steunen en stap op mijn Rode Ducati. Ik laat hem aanslaan en rij richting het huis van Dwayne. Ik zie hoe meisjes naar me zwaaien en grijns even. Ik rij een stukje door en kom aan bij Dwayne ik slik. Dit is een stuk anders dan bij mij thuis. We hebben 3 villa's en een klein huisje waar ik zo genaamd woon voor mijn vrienden. Ik klopte aan en zag Dwayne hem open doen. Hij glimlachte en hield de deur voor me open. 'Kan ik eerst even mijn Zijspan eraf halen en de koffer inhet busje leggen.' Vraag ik terwijl ik naar mijn glanzende rode Ducati wijs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robinson.
    Ik keek naar buiten en zag Juléan op zin rode Ducati aankomen rijden, ik was er stik jaloers op. Ik liep naar de deur en deed hem open. Ik glimlachte en hield de deur voor hem open. "Kan ik eerst even mijn zijspan eraf halen en de koffer in het busje leggen?" vroeg Juléan terwijl hij naar zijn glanzende rode Ducati wees. "Ik heb nog wel een plekje in de garage, daar kan je je zijspan neerleggen en daar staat het busje ook." zei ik en stond leunend tegen de deurpost in de deuropening. Ik zag hem knikken. "Loop maar mee." mompelde ik op de toon van een reisleider en liep naar de garage met Juléan achter me aan. Bij de garage aangekomen opende ik de deur en liet hem het busje zien. "Hier gaan we in rondreizen." zei ik en trok de klep van het busje open.

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik hoor de wekker van mijn Iphone afgaan, ik kreun. Maar ik stap toch uit bed. Ik stapte snel onder de douche, en was mijn haar en lichaam. Ik heb mezelf afgedroogd, en stond nu in een bh en onderbroek. Ik wikkelde de handdoek om mijn lichaam, en loop mijn inloopkast in. Uiteindelijk vis ik een outfit eruit, wat bestond een een wit shirt met een blauwe short en mijn zwarte all-stars. Ik Maak me nog snel op met wat oogpotlood, mascara en lipgloss. Ik gooi mijn toilettas in een van mijn witte koffers. Ik drink snel een redbull op. En loop dan met mijn 2 koffers en schoudertas naar het einde van de straat. Naar het huis van Dwayne. Ik druk op de bel, en wacht tot hij open doet.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Juléan Quinten Happle
    Ik knik en loop achter hem aan ik zie ht busje. Het zag er zeker niet slecht uit. Ik glimlachte. 'Hij is best mooi, maar ik rij op mijn Ducati is dat goed dan is er meer plaats voor de koffers.' Zeg ik met een normaal gezicht. Ik duwde mijn koffers in het busje. Maar er was nog voldoende ruimte zelfs voor 10 personen maar ik wou gewoon op mijn Ducati rijden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robinson.
    Ik legde wat troep opzij in het busje. "Leg je koffers daar maar neer." zei ik tegen Juléan. "Hij is best mooi, maar ik rij op mijn Ducati is dat goed? Dan is er meer plaats voor de koffers." zei hij met een normaal gezicht. Juléan duwde zijn koffers in het busje en ik keek toe. Vanuit de garage hoorde ik de deurbel. "Momentje." mompelde ik en liep naar de deur en opende die. "Hee Alexis!" zei ik opgewekt en maakte een gebaar dat ze binnen mocht komen. "Juléan is er ook. Hij legt zijn koffers in het busje." vertelde ik en grijnsde. Ik had er echt zin in. Lekker rondtoeren met twee mannen en vier vrouwen. Ik moest lachen om mijn gedachten en verbood mezelf om erg flirterig te worden, alleen wist ik al dat ik die belofte niet na zou gaan komen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 17:49 ]

    Stevie-Rae Ann McCallister
    Met al mijn spullen die ik zou meenemen, ren ik naar mijn zwarte VW Kever. Ik rijd naar Dwayne's huis en maak daar de motor van de auto uit nadat ik heb geparkeerd. Ik open het portier en stap uit de Kever. Ik haal mijn vier tassen uit de auto en loop dan naar de deur. Ik klop op de deur van het huis en wacht geduldig tot iemand open doet. Geen vriendjes, alleen maar vrienden. Ik heb jongens afgezworen, des te meer lol ik heb met mijn vrienden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexis Roselynn Lopez

    "Hee Alexis!" zegt Dwayne opgewekt. Ik grijns, en zeg: "Haai Dwayne!". Ik sleep mijn koffers mee naar de garage, waar Juléan net zijn laatste koffer in het busje legt. "Je laat toch nog wel wat ruimte voor mij over hé?" grap ik. "Ik mag jij plek in de bus wel hebben hé Juléan, aangezien je denk ik met je Ducati rijdt?". Ik wacht niet op een antwoord, en neem gelijk op de bank in het midden twee plaatsen in. Mijn schoudertas leg ik op mijn schoot, en ik pak mijn Iphone. Snel tweet ik 'Nog heel even, en dan op wereldreis met mijn schatjuhs!!'. en schakel dan snel in op angry birds, nu nog waachten op de anderen.


    El Diablo.

    Stevie-Rae Ann McCallister
    Als niemand de deur open doet begin ik een beetje pissig te worden. Ik pak mijn iPhone en sms Alexis.
    Alexis, ben je al bij Dwayne? Ik wacht voor de deur en heb al geklopt, maar niemand doet open. -Stevie Rae
    Ik zucht en verstuur de SMS. Ik pak mijn iPod en doe mijn oordopjes in. Ik zet hem op shuffle en luister naar de muziek. De regels:
    1. Geen jongens
    2. Niet in de problemen komen
    Dat zijn de regels voor zover.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Juléan Quinten Happle
    Ik loop onder de Roestvegen op mijn gezicht naar buiten en zie Stevie. Ik zwaai even. 'Stevie! Kom dan zetten we je koffers in het busje.' Roep ik naar haar toe terwijl ik terug loop. Opeens gaat mijn iPhone. Ik verberg hem in mijn hand en neem op. 'Ja, Ja met Juléan. Oké dat kan ik meenemen, ja misschien kunnen we de route aanpassen.' Antwoord ik mijn zeurige moeder en hang zonder gedag op. Ik loop naar binnen opzoek naar Dwayne.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robinson.
    "Haai Dwayne!" zei ze en sleepte haar koffers mee naar de garage, waar Juléan net zijn laatste koffer in het busje legt. "Je laat toch nog wel wat ruimte voor mij over hé?" grapte ze een ik moest lachen. "Ik mag jou plek in de bus wel hebben hé Juléan, aangezien je denk ik met je Ducati rijdt?". zei ze er direct achteraan, wachtte niet op antwoord en nam gelijk op de bank in het midden twee plaatsen in. Haar schoudertas legde ze op haar schoot en ze pakte haar Iphone. Ik hoorde de bel, liep naar de hal en trok de deur open. "Hallo Stevie." begroette ik haar en stapte opzij om haar binnen te laten. "Sorry dat het even duurde." verontschuldigde ik mezelf met een kleine glimlach."Je kan wel meelopen naar het busje. Daar kan je je koffers inleggen." zei ik en liep richting de garage.

    Stevie-Rae Ann McCallister
    Ik loop naar Juléan toe en glimlach.
    "Het is verdomd koud," zeg ik met mijn Texaans accent.
    Mensen zeggen dat ik klink als een of andere boerenkinkel, maar ik ben er trots op dat ik in Texas ben geboren.
    "Je vergeet de Rae achter de Stevie en Stevie is niks zonder Rae," zeg ik opmerkzaam.
    Wat ben ik toch weer een zeur, maar hij vindt mijn opmerking vast irritant en dat helpt vast bij dat jongens-afgezworen-gedoe. Een relatie zorgt voor teveel problemen. Althans voor mij.
    "Hoi Dwayne," zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 18:47 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oeps, te laat gestuurd :P]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 18:56 ]


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    Ik hoorde haar opmerking. "Je vergeet de Rae achter de Stevie en Stevie is niks zonder Rae." zei ze met een lichte arrogantie. "Hoi Dwayne." voegde ze eraan toe toen ze me zag staan. "Ik moet nog even wat pakken." meldde ik en liep terug het huis in. Ik zocht naar een paar kaarten, eten, drinken en andere spullen. Al snel vond ik de spullen en liep terug naar het busje. De kaarten legde ik bij mij neer en het eten en drinken bij bijrijder. De andere troep ging achterin. "Wie zal de volgende zijn?" Het klonk meer als een opmerking dan een echte vraag.

    Camille Carmen Rosario ~ Sint Maarten
    Ik loop richting een paar mensen en bied ze een rondleiding aan, maar helaas krijgen ze het al. Ik kijk om me heen. Veel tieners zijn hier zo te zien op vakantie zijn. Wat zo ik dat graag willen doen maar ik had geen geld. Ik had een wonder nodig een groot wonder.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan