• Hallo allemaal,

    Ik ben van plan om een verhaal te schrijven over Taylor Lautner.
    Het gaat over 10 meiden die in een programma meedoen, en degene die wint, mag voor 6 weken naar L.A om Taylor te ontmoeten.

    Maar nu is er dus wel een probleempje.. Ik heb de rollen van die 10 meiden nodig, dus de mensen die willen helpen ben ik voor eeuwig dankbaar!

    Vul in :

    Naam & Achternaam :
    Leeftijd :
    Uiterlijk+Foto :
    Karakter :
    Kledingsstijl ( denk hierbij aan een bepaalde stijl. ) :


    Ik zou het nogmaals heel erg op prijs stellen als jullie mij zouden willen helpen!

    Liefs.x
    (A)

    Nog 5 rollen he mensjes.
    Jullie zouden me echt énorm helpen gewoon. <33.

    X

    Nog iemand met een te gekke rol voor mijn storie <33 ?

    Ik vul hem straks ofzo in, ik zit nu op school en de bel gaat bijna.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Oke is goed.
    Ben benieuwd ;d

    Mag ik er nog eentje invullen?


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Heb je nog rollen nodig?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Naam & Achternaam : Lucy Olsen
    Leeftijd : 17
    Uiterlijk+Foto : Lucy heeft lang donkerbruin haar dat aan het einde een kleine krul heeft. Het hangt tot net over haar schouders en meestal heeft ze het los hangen. Haar groene ogen staan altijd vrolijk. Na twee jaar een beugel te hebben gehad, heeft ze nu mooie rechte tanden.


    Karakter : Lucy is een beetje een meisje die zich op de achtergrond houdt, maar erg kan feesten. Op school was ze altijd het meisje die je met rust laatte, maar wel vroeg voor een feestje. Ze weet namelijk hoe je een feestje moet bouwen. Meestal kijkt ze wel eerst de kat uit de boom en dan pas praat ze pas echt over haar gevoelens/verleden en heden.
    Kledingsstijl ( denk hierbij aan een bepaalde stijl. ) : Lucy heeft een modieuze kledingstijl. Door haar figuur kan ze veel hebben en het staat haar meestal mooi. Soms, als ze een down-dag heeft, draagt ze het liefst een trainingsbroek en sweater.

    Zeg maar als er iets bij moet!
    En als het verhaal online staat!
    ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 17:14 ]


    Love, Live, Laugh

    Oké. Netjes!
    Lucy Olsen komt erin.
    Nog vier rolletjes! Kom maar op!

    X

    Naam & Achternaam: Brooke Evans Scot
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk+Foto: Brooke heeft glanzende zwarte haren met een paar grijze kijkers. Met haar kleine meter 61 valt ze zeker niet uit de boot. Ze heeft een heel aanstekelijke lach met twee rijen parelwitte tanden. Ze heeft ook kleine handen, die ze zelf niet mooi vindt, maar anderen het vaak schattig vinden.


    Karakter: Brooke is een spontaan meisje. Iemand die graag in groep samen is. Ze haat het als ze helemaal alleen is. Ze is ook heel speels en haalt graag een grap uit met iemand. Ook vindt ze eerlijkheid heel belangrijk. Achterklap en leugens maken haar dan ook ongelooflijk kwaad.
    Kledingsstijl: Brooke draagt graag jeans-shortjes met een leuke shirt of tank-top. Als schoenen heeft ze een paar VANS, All Stars en een paar sneakers, als ze maar gemakkelijk zitten.

    Hoop dat je er nog wat aan hebt ;D


    Forlife.

    Ik wil zoo graag de rol want ik wil winnen xD Dus ik ga mijn best doen!



    Naam & Achternaam: Fae June Smith
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk+Kledingstijl:
    Ze heeft lang bruin golvend haar en bruine ogen. Ze is ongeveer 1.63m en slank gebouwd. Fae ziet niet zo goed en daarom draagt ze soms een bril. Fae is een natuurlijke schoonheid dus ze moet eigenlijk geen make-up dragen, ze doet dit toch omdat ze zich er graag mee bezig houdt. Fae is een heel braaf meisje qua kledingsstijl. Ze draagt het liefste kleedjes. Maar ze draagt ook vaak skinny's met daarop een t-shirt of een hemdje. Ze draagt ook bijna altijd ballerina's of hakken. Fae heeft altijd een gouden ketting aan met een F aan, ze heeft dit gekregen bij haar eerste verjaardag.
    Karakter :
    Fae is een heel stil en verlegen meisje, vroeger was ze heel vrolijk maar ze is helemaal veranderd. Nu heeft ze niet zo heel veel vriendinnen en ze zit vaak alleen maar dat vind ze niet erg. Fae speelt piano en ze leest heel graag.
    Ze haat mensen die dronken ze en wordt al helemaal woedend als iemand dronken achter het stuur kruipt. Dit komt omdat haar 10 jarig broertje Noah is gestorven toen een dronken man hem aanreed op het zebrapad. Fae heeft op zijn 12de verjaardag zijn naam als tattoo laten zetten op haar pols.
    Kledingsstijl:
    zie uiterlijk
    Extra:
    Fae haar ouders zijn gescheiden. Fae's moeder verwijtte het haar vader dat hij Noah geen hand had gegeven bij het oversteken, hij leeft wel nog en Noah niet. Dit heeft haar moeder hem nooit vergeven. Hierdoor verslechterde hun relatie en uiteindelijk zijn ze uit elkaar gegaan. Fae woont nu bij haar vader en haar moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend.

    meld je als ik de rol heb en als je begint?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    @Onevoice

    Brooke Evans Scot doet ook mee! Bedankt

    @Amused

    Ik vind dit echt een goede rol.
    Fae June Smith doet mee!


    Nog twee rolletjes!
    VOL IS VOL HE! DUS KOM OP!

    ToverstokJ schreef:
    @Amused
    Ik vind dit echt een goede rol.
    Fae June Smith doet mee!

    Whoehoeeew


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ToverstokJ schreef:
    @Onevoice

    Brooke Evans Scot doet ook mee! Bedankt


    Awesome ;D


    Forlife.

    Haha,
    Ik ben blij dat je 't zo leuk vind (:
    <33.
    Nog meer mensen?
    Onthoud.. Nog 2 rollen over he. Voor je 't weet zijn die zo weg.
    Dus als je van plan was een rol in te vullen, doe dat dan nu
    !

    Come on people,
    Als het een beetje meezit wil ik morgen schrijven.
    Dus... Welke 2 mensen bieden zich aan voor een rol?

    X