• Hallo allemaal,

    Ik ben van plan om een verhaal te schrijven over Taylor Lautner.
    Het gaat over 10 meiden die in een programma meedoen, en degene die wint, mag voor 6 weken naar L.A om Taylor te ontmoeten.

    Maar nu is er dus wel een probleempje.. Ik heb de rollen van die 10 meiden nodig, dus de mensen die willen helpen ben ik voor eeuwig dankbaar!

    Vul in :

    Naam & Achternaam :
    Leeftijd :
    Uiterlijk+Foto :
    Karakter :
    Kledingsstijl ( denk hierbij aan een bepaalde stijl. ) :


    Ik zou het nogmaals heel erg op prijs stellen als jullie mij zouden willen helpen!

    Liefs.x
    (A)

    Leuk ik vul er wel een in ^^

    Naam & Achternaam : Tara Palm
    Leeftijd :16 jaar
    Uiterlijk+Foto :Lang bruin haar bruine ogen Tara Palm
    Karakter :Ze is erg stil en verlegen en maakt niet snel vrienden maar als ze vrienden heeft zijn dat echt vrienden voor het leven. Haar hobby is Lezen Vooral Twilight
    Kledingsstijl ( denk hierbij aan een bepaalde stijl. ) : Ze heeft niet echt een bepaalde stijl vaak doet ze een spijkerbroek aan met een t-shirtje erop

    (6)Hoe slecht ;P

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 16:34 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nou.. Zo slecht dat ik het wel verassend vind hoor.
    Nou.. Tara komt erin.
    Iemand anders (:

    @ taraluis

    Met z'n woord klik je op het tekentje van URL en dan doeje het volgende
    je woord maar zonder spaties


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tara Palm

    Zoiets?

    Ja ik wist het zelf ook niet, maar handig xD

    Cool Tara Palm


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    IK KAN HET :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam & Achternaam: Melody Clark
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk+Foto: Melody
    Karakter: Melody kan heel hyper zijn en is bijna nooit rustig.. ze houd het liefste slaapfeestjes met haar vrienden. je moet haar niet boos krijgen want dan is ze niet te houden.. ze is al heel vaak de les uitgestuurd omdat ze niet oplette in de les of omdat ze gewoon zat te klieren.. Melody kan ook heel aardig zijn als je haar eenmaal kent. als je haar vijand bent kom dan niet te dicht in de buurt..
    Kledingsstijl (denk hierbij aan een bepaalde stijl.): ze draagt vaak zwarte rokjes en skater kleren.. ook draagt ze alleen maar sneakers en heeft dus ook een hele collectie

    issie beetje goed:$:$ wil je zeggen als ik een rolletje heb:$:$

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 16:38 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Naam & Achternaam : Emma SmithLeeftijd : 17
    Uiterlijk+Foto : Emma
    Karakter : Emma is ontzettend fel, en heeft veel meegemaakt. Ze kan ontzettend fel uit de hoek komen, maar als je haar eenmaal kent is ze de liefste persoon die je ooit zal ontmoeten. Ze is gek op Taylor Launter omdatie gewoon wauw :9~
    Kledingsstijl ( denk hierbij aan een bepaalde stijl. ) : T-shirts met aparte opdruk, versleten spijkerbroeken en vans. Soms ook wel vintage dingen, maar ze loopt niet mee met de rest. Ze doet wat ze zelf wil. Haar lievelings outfit is een strakke versleten spijkerbroek, zwarte vans en een t-shirt met de engels vlag erop, en heel veel armbandjes.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    MissRathBone en Pernilla,

    Emma & Melody komen erin.
    Nog zeven rollen mensen! Wees origineel, want 10 blijft 10! Wees dus snel.

    Naam & Achternaam : Jana Hellings
    Leeftijd : 16
    Uiterlijk+Foto :Jana.
    Jana is een mooi meisje donkerrode haren en groenblauwe ogen. Ze lijkt ouder dan 16.
    Karakter: Doordat ze door de meeste jongens knap wordt gevonden en doordat ze hoogbegaafd is en een jaar heeft overgeslagen heeft Jana het gevoel dat ze op alle vlakken de meerdere is van andere meisjes. Niet dat ze zich erg bitchy gedraagt, maar door kleine details geeft ze hen wel het gevoel minderwaardig te zijn.
    Maar Jana is van nature niet onaardig of ijdel. Het komt gewoon doordat ze zoveel bewondering krijgt. Als ze in de toekomst zou beseffen dat ze niet perfect is zou ze uit kunnen groeien tot een heel aardig meisje met wie mensen graag omgaan.
    Kledingsstijl ( denk hierbij aan een bepaalde stijl. ) : Sober maar stijlvol.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM,

    Ook Jana doet mee in het verhaal.
    Nog zes rolletjes, aan wie mag ik ze weggeven <33 ?!

    Xxxxx

    Naam; Aurore Monfils
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk; Aurore is een mooi meisje met lange bruine haren met een rode schijn. Ze heeft een ovaal gezicht en mooie volle lippen. Door haar eerder bleke huidskleur vallen haar felgroene ogen op. Ze heeft een slank figuur met vrouwelijke rondingen.
    Karakter; Aurore ziet er op het eerste gezicht heel erg lief uit, maar eigenlijk is ze heel erg hyper de hele tijd. Ze is zorgzaam en altijd vrolijk en ze staat altijd klaar om anderen te helpen. Maar wanneer je haar of haar vrienden kwetst, wordt ze een echte bitch.
    Kledingstijl; Ze draagt vooral girly dingen, bv. rokjes, jurkjes, hakken en make-up. Af en toe gaat ze ook voor een stoerdere look, met (gescheurde) spijkerbroeken, houthakkershemdjes enz.


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    EllaOfCourse,

    Dat vind ik een leuk rolletje (: Ook Aurore komt erin!
    Nog vijf rolletjess <33.
    Echt heel lief dat jullie dit voor me doen
    Snel zijn voordat t niet meer kan xxxxx(dance)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 18:06 ]

    Nou... Wie o wie (: