• Hello people,

    Ik ga dus een fotowedstrijd organiseren, deze heb ik aangevraagd en ik heb toestemming van Caravaggio, so don't worry


    DEADLINE OPDRACHT 1; 22 april

    DEADLINE OPDRACHT 2; 6 mei

    DEADLINE OPDRACHT 3; 22 mei (als dat lukt ivm mijn operatie)

    DEADLINE OPDRACHT 4; 29 juni



    Voor elke opdracht krijg je 2 weken de tijd en als je een goede reden hebt krijg je max. 4 dagen uitstel.

    Opdracht 1; Maak een bewerkte foto van een dier, het mag; leuk, grappig, serieus of verdrietig zijn. Er moeten minimaal 2 plaatjes in verwerkt zijn en er moet tekst opkomen. Zorg ervoor dat het dier duidelijk het belangrijkste is in de foto.


    Opdracht 2; Maak een foto waarbij je eigenlijk 2 foto's gebruikt, het is een soort van before after,
    je kiest een persoon uit en gebruikt die als 1e foto, vervolgens ga je de foto van die persoon zó bewerken, dat de persoon op de een of andere manier anders word, alsof de persoon een metamorfose heeft ondergaan, dat is dan de 2e foto.
    het liefst wel de foto in één foto inleveren, dat je dus gewoon 2 foto's doet, en dan allebei de helft van het oppervlak zeg maar.


    Opdracht 3;
    Maak een bewerkte foto van liefde, het maakt niet uit welke liefde, homo/lesbie-bi-hetero, dieren, stripfiguren, whatever, jij mag het helemaal zelf uitkiezen. Ook hier moet een tekst opkomen, deze moet natuurlijk wel over liefde gaan.


    Opdracht 4;
    zelf kiezen;
    - vrije opdracht
    - Maak een verdrietig plaatje, bijvoorbeeld verlaten mensen, of iemand die zijn/haar liefde mist. Er moeten minimaal 3 plaatjes in verwerkt worden en je mag zelf weten of je er tekst op zet of niet.

    Deelnemers;

    12. Fellatio, Opdracht 1 |9| Opdracht 2 |8|Opdracht 3 |8.7|
    14. Amused, Opdracht 1 |7.5| Opdracht 2 |9.4| Opdracht 3|8.5|
    16. xdaydreamer, Opdracht 1 |8.3| Opdracht 2 |7| Opdracht 3 |8.5|


    afvallers opdracht 1;
    4. TheReaper NIET INGELEVERD
    5. Eurydice NIET INGELEVERD
    6. Hanyaxaku NIET INGELEVERD
    9. Somers NIET INGELEVERD
    10. Levi NIET INGELEVERD

    2. Veeyah, Opdracht 1 |6.5| |vergeleken met die van anderen, vond ik die van jou nét iets minder mooi|
    11. Amortentia, Opdracht 1 |6.8| |jij hebt je helaas niet 100% aan de opdracht gehouden, ik vond de klok meer naar voren komen dan de dieren|


    afvallers opdracht 2;
    1. RESURGAM, Opdracht 1 |8| NIET INGELEVERD
    8. Azkaban, Opdracht 1 |7| Opdracht 2|8| UITGESCHREVEN
    15. PrayForYou, Opdracht 1 |8| Opdracht 2 |6.6| |Die van jou was niet lelijk, alleen nét iets minder mooi dan de rest, en dat shirt had heel misschien iets netter gemogen (;|
    7. Alcatraz, Opdracht 1 |7.5| Opdracht 2 |6.4| |Het lijkt er niet echt op dat de persoon bij jou een metamorfose heeft ondergaan, het lijkt echter alsof het gewoon van zwart-wit naar sepia is omgezet, dit is de reden waarom jij deze ronde bent afgevallen.|

    afvallers opdracht 3;
    13. Shithead, Opdracht 1 |7.8| Opdracht 2 |7.5| TERUG GETROKKEN
    3. underwaterr, Opdracht 1 |8.3| Opdracht 2 |8.5| NIET INGELEVERD

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 20:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 april 2011 - 10:26 ]


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Fellatio schreef:
    (...)

    Owww ok (: maar ik dacht ik zeg et toch maar ff ;P


    haha oke helemaal goed


    BELANGRIJK VOOR IEDEREEN;
    9 mei word ik geopereerd, dan moet ik een week naar het ziekenhuiss
    dus waarschijnlijk komt de uitslag dan 2 of 3 daagjes later bij opdracht 3
    ik zal jullie nog wel vertellen hoe het allemaal verloopt, misschien gaat het ook wel heel goed, ik weet het niet


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    concrete went alcatraz


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dreamon is veranderd in PrayForYou.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik lever binnen een half uurtje in!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hier is hij eindelijk! Ik ben er iets meer dan een uur aan bezig geweest :) Foto's zijn klikbaar


    In het groot is hij mooier.


    Die premium feature staat daar omdat ik geen account heb op picnik.com. Ik deed dus een deel (gezicht, ogen, lippen, haren, oorbel, boa, tanden, wenkbrauwen) en sloeg het telkens op met print-screen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 19:00 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Hier is hij eindelijk! Ik ben er iets meer dan een uur aan bezig geweest :) Foto's zijn klikbaar


    In het groot is hij mooier.


    Die premium feature staat daar omdat ik geen account heb op picnik.com. Ik deed dus een deel (gezicht, ogen, lippen, haren, oorbel, boa, tanden, wenkbrauwen) en sloeg het telkens op met print-screen.

    woooow respect van zwart-wit naar kleur !!prachtig(Y)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    woooow respect van zwart-wit naar kleur !!prachtig(Y)

    Dankje :)
    Het ging beter dan ik had verwacht!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Hier is hij eindelijk! Ik ben er iets meer dan een uur aan bezig geweest :) Foto's zijn klikbaar


    In het groot is hij mooier.


    Die premium feature staat daar omdat ik geen account heb op picnik.com. Ik deed dus een deel (gezicht, ogen, lippen, haren, oorbel, boa, tanden, wenkbrauwen) en sloeg het telkens op met print-screen.

    Wow, echt heel erg cool gedaan. :'D Hoe doe je dat eigenlijk: dat je plaatje aanklikbaar is?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Amused schreef:
    Hier is hij eindelijk! Ik ben er iets meer dan een uur aan bezig geweest :) Foto's zijn klikbaar


    In het groot is hij mooier.


    Die premium feature staat daar omdat ik geen account heb op picnik.com. Ik deed dus een deel (gezicht, ogen, lippen, haren, oorbel, boa, tanden, wenkbrauwen) en sloeg het telkens op met print-screen.

    Ben je de pupillen niet vergeten? Die mis ik precies.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    uitslag?(bloos)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Foutje, ik dacht dat de deadline pas tegen vandaag was. Ach ja... Ik heb het toch te druk om hier nog mee verder te doen. Veel succes aan al de rest. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De uitslag zou nu later komen toch omdat ze geopereerd word?


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    PrayForYou schreef:
    De uitslag zou nu later komen toch omdat ze geopereerd word?


    Dat was bij opdracht 3 staat er.. i dunno ze word morgen geoppereerd. We zien wel (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb die helemaal zelf ingekleurd! -Boos-
    Nu ben ik echt woedend, ik heb speciaal een programma gedownload om het goed te kunnen doen, elk centimetertje van haar ingekleurd, en jij, jij durft te beweren dat ik een effect gebruikt heb?!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 18:21 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sorry dat ik het zeg maar:

    7. Alcatraz, Opdracht 1 |7.5| Opdracht 2 |6.4| |Ik vond alleen een ander effect toch iets te makkelijk als je kijkt naar de rest, het spijt me.|

    klopt niet. Het is totaal geen ander effect! Hoe zou je dan die paarse ogen moeten doen?

    En die van Amused vind ik eigenlijk een van de mindere, geen 9.4 waard,

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 19:54 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz