• ik liep dus paar weken geleden door de stad en ik liep de V&D binnen. Loopt er op een gegeven moment een of andere vrouw voorbij die vreselijk naar zweet stonk. Die walm bleef nog een hele tijd zo hangen egt vies`.

    iemand die dit ook weleens meemaakt?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik. Een jongen uit mijn klas heeft zwaar overgewicht, dus dan zweet je gewoon sneller.
    Dat is geen probleem, alleen hij doucht eens per week of zo, en heeft altijd dezelfde broek aan.
    Heel vies.


    Save me with your love tonight.

    Ohja.
    Ik vind het vreselijk!
    Nu mensen die er niets aan kunnen doen, dat is erg. Maar bij mensen die het snel kunnen oplossen, please, doe het dan.

    Maar wie weet zegt/vind iemand dat ook van jezelf. :X You never know!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou nu ga je mij zeker heel vies vinden -.-
    Maar ik gebruik nooit deo als ik zweet dan veeg ik het gewoon weg met een vochtige handdoek. Maar ik zweet haast nooit ofzo of iedergeval heel weinig en ik stink ook niet (behalve natuurlijk als ik heel erg heb gesport of weet ik veel wat maar dan ga ik daarna gewoon meteen douche x])
    Ik heb gehoord dat mensen zonder deo minder snel gaan stinken dan mensen die deo gebruiken ;p

    Deo is mijn beste vriend.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat mens hebeft gewoon geen douche thuis :o
    Jup, dat ken ik. Ik passeer met de bus elke dag van school langs een psychiatrie, en die mensen stinken ook altijd vreselijk. En dat in zo'n warme bus..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ja dat ken ik.
    ik roep dan meestal 'iemand stinkt hier!'
    dan ruikt iedreen zichzelf,of heeft de stinkerd het wel door (:


    everybody needs a song.

    Ja, voornamelijk bij jongens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er heel vaak last van als ik aan het werken ben in de winkel :Y)
    Maarja, niets aan te doen.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Mijn leerkracht Engels is de stank zelve. (cat)

    Als hij voor je staat, val je serieus om van de stank. Maar dat is niet alleen door zweet, zijn lichaamsgeur stinkt gewoon sowieso al enorm. :')

    Utopia schreef:
    Ik. Een jongen uit mijn klas heeft zwaar overgewicht, dus dan zweet je gewoon sneller.
    Dat is geen probleem, alleen hij doucht eens per week of zo, en heeft altijd dezelfde broek aan.
    Heel vies.


    gatverdamme bah! :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Poppy schreef:
    Nou nu ga je mij zeker heel vies vinden -.-
    Maar ik gebruik nooit deo als ik zweet dan veeg ik het gewoon weg met een vochtige handdoek. Maar ik zweet haast nooit ofzo of iedergeval heel weinig en ik stink ook niet (behalve natuurlijk als ik heel erg heb gesport of weet ik veel wat maar dan ga ik daarna gewoon meteen douche x])
    Ik heb gehoord dat mensen zonder deo minder snel gaan stinken dan mensen die deo gebruiken ;p

    doe ik ook hoor:'P *highfive*

    en ik stink eigenlijk nooit.
    en zweet zoizo niet snel:')

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 16:57 ]


    To The Stars Through Adversity

    mmh.. onze economie "lerares" -ja dat moet tussen aanhalingsteken :'D- die stiknt een uur in de wind. Is echt vies x_x
    en soms spuiten jongens te veel en dat is oook vies :3

    Mijn leerkracht godsdienst stinkt, niet naar zweet ofzo, maar haar parfum stinkt echt hard.


    None but ourselves can free our minds.

    Een jongen die vorig jaar bij mij in de klas zat douchte maar 1 keer per 2 weken. Je kon altijd ruiken als hij eraan kwam. Echt heel vies.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja iemand eens in de winkel. Maar die had overgewicht misschien lag dat daar aan,omdat ze zich niet goed wast tussen haar vetkwabben.