Hello people,
Ik ga dus een fotowedstrijd organiseren, deze heb ik aangevraagd en ik heb toestemming van Caravaggio, so don't worry
DEADLINE OPDRACHT 1; 22 april
DEADLINE OPDRACHT 2; 6 mei
DEADLINE OPDRACHT 3; 22 mei (als dat lukt ivm mijn operatie)
DEADLINE OPDRACHT 4; 29 juni
Voor elke opdracht krijg je 2 weken de tijd en als je een goede reden hebt krijg je max. 4 dagen uitstel.
Opdracht 1; Maak een bewerkte foto van een dier, het mag; leuk, grappig, serieus of verdrietig zijn. Er moeten minimaal 2 plaatjes in verwerkt zijn en er moet tekst opkomen. Zorg ervoor dat het dier duidelijk het belangrijkste is in de foto.
Opdracht 2; Maak een foto waarbij je eigenlijk 2 foto's gebruikt, het is een soort van before after,
je kiest een persoon uit en gebruikt die als 1e foto, vervolgens ga je de foto van die persoon zó bewerken, dat de persoon op de een of andere manier anders word, alsof de persoon een metamorfose heeft ondergaan, dat is dan de 2e foto.
het liefst wel de foto in één foto inleveren, dat je dus gewoon 2 foto's doet, en dan allebei de helft van het oppervlak zeg maar.
Opdracht 3;
Maak een bewerkte foto van liefde, het maakt niet uit welke liefde, homo/lesbie-bi-hetero, dieren, stripfiguren, whatever, jij mag het helemaal zelf uitkiezen. Ook hier moet een tekst opkomen, deze moet natuurlijk wel over liefde gaan.
Opdracht 4;
zelf kiezen;
- vrije opdracht
- Maak een verdrietig plaatje, bijvoorbeeld verlaten mensen, of iemand die zijn/haar liefde mist. Er moeten minimaal 3 plaatjes in verwerkt worden en je mag zelf weten of je er tekst op zet of niet.
Deelnemers;
12. Fellatio, Opdracht 1 |9| Opdracht 2 |8|Opdracht 3 |8.7|
14. Amused, Opdracht 1 |7.5| Opdracht 2 |9.4| Opdracht 3|8.5|
16. xdaydreamer, Opdracht 1 |8.3| Opdracht 2 |7| Opdracht 3 |8.5|
afvallers opdracht 1;
10. Levi NIET INGELEVERD
afvallers opdracht 2;
afvallers opdracht 3;
[ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 20:00 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 22 april 2011 - 10:26 ]
Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain