• Hello people,

    Ik ga dus een fotowedstrijd organiseren, deze heb ik aangevraagd en ik heb toestemming van Caravaggio, so don't worry


    DEADLINE OPDRACHT 1; 22 april

    DEADLINE OPDRACHT 2; 6 mei

    DEADLINE OPDRACHT 3; 22 mei (als dat lukt ivm mijn operatie)

    DEADLINE OPDRACHT 4; 29 juni



    Voor elke opdracht krijg je 2 weken de tijd en als je een goede reden hebt krijg je max. 4 dagen uitstel.

    Opdracht 1; Maak een bewerkte foto van een dier, het mag; leuk, grappig, serieus of verdrietig zijn. Er moeten minimaal 2 plaatjes in verwerkt zijn en er moet tekst opkomen. Zorg ervoor dat het dier duidelijk het belangrijkste is in de foto.


    Opdracht 2; Maak een foto waarbij je eigenlijk 2 foto's gebruikt, het is een soort van before after,
    je kiest een persoon uit en gebruikt die als 1e foto, vervolgens ga je de foto van die persoon zó bewerken, dat de persoon op de een of andere manier anders word, alsof de persoon een metamorfose heeft ondergaan, dat is dan de 2e foto.
    het liefst wel de foto in één foto inleveren, dat je dus gewoon 2 foto's doet, en dan allebei de helft van het oppervlak zeg maar.


    Opdracht 3;
    Maak een bewerkte foto van liefde, het maakt niet uit welke liefde, homo/lesbie-bi-hetero, dieren, stripfiguren, whatever, jij mag het helemaal zelf uitkiezen. Ook hier moet een tekst opkomen, deze moet natuurlijk wel over liefde gaan.


    Opdracht 4;
    zelf kiezen;
    - vrije opdracht
    - Maak een verdrietig plaatje, bijvoorbeeld verlaten mensen, of iemand die zijn/haar liefde mist. Er moeten minimaal 3 plaatjes in verwerkt worden en je mag zelf weten of je er tekst op zet of niet.

    Deelnemers;

    12. Fellatio, Opdracht 1 |9| Opdracht 2 |8|Opdracht 3 |8.7|
    14. Amused, Opdracht 1 |7.5| Opdracht 2 |9.4| Opdracht 3|8.5|
    16. xdaydreamer, Opdracht 1 |8.3| Opdracht 2 |7| Opdracht 3 |8.5|


    afvallers opdracht 1;
    4. TheReaper NIET INGELEVERD
    5. Eurydice NIET INGELEVERD
    6. Hanyaxaku NIET INGELEVERD
    9. Somers NIET INGELEVERD
    10. Levi NIET INGELEVERD

    2. Veeyah, Opdracht 1 |6.5| |vergeleken met die van anderen, vond ik die van jou nét iets minder mooi|
    11. Amortentia, Opdracht 1 |6.8| |jij hebt je helaas niet 100% aan de opdracht gehouden, ik vond de klok meer naar voren komen dan de dieren|


    afvallers opdracht 2;
    1. RESURGAM, Opdracht 1 |8| NIET INGELEVERD
    8. Azkaban, Opdracht 1 |7| Opdracht 2|8| UITGESCHREVEN
    15. PrayForYou, Opdracht 1 |8| Opdracht 2 |6.6| |Die van jou was niet lelijk, alleen nét iets minder mooi dan de rest, en dat shirt had heel misschien iets netter gemogen (;|
    7. Alcatraz, Opdracht 1 |7.5| Opdracht 2 |6.4| |Het lijkt er niet echt op dat de persoon bij jou een metamorfose heeft ondergaan, het lijkt echter alsof het gewoon van zwart-wit naar sepia is omgezet, dit is de reden waarom jij deze ronde bent afgevallen.|

    afvallers opdracht 3;
    13. Shithead, Opdracht 1 |7.8| Opdracht 2 |7.5| TERUG GETROKKEN
    3. underwaterr, Opdracht 1 |8.3| Opdracht 2 |8.5| NIET INGELEVERD

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 20:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 april 2011 - 10:26 ]


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Ik wil even zeggen, dat ik me terug trek uit de wedstrijd. Ik ben op dit moment ziek en heb geen tijd om de opdracht te maken, Sorry. De andere veel succes verder!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    Ik wil even zeggen, dat ik me terug trek uit de wedstrijd. Ik ben op dit moment ziek en heb geen tijd om de opdracht te maken, Sorry. De andere veel succes verder!!


    Je had nog 5 dagen ? :O kan je echt niet ? :O jammer dat je niej meer mee kan doen :( We zijn al met zo weinig :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wanneer komt de uitslag als ik vragen mag ? ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    okee ik ben dus superdom geweest, want ik ben gewoon zomaar de hele wedstrijd vergeten!
    Dankzij Amused ben ik daar dus achter gekomen
    Mijn excuses hiervoor, ik ga vanavond of anders morgen meteen proberen om de uitslag te berekenen.
    shithead; jammer dat je je terugtrekt uit de wedstrijd, ik zal je verwijderen in de lijst van deelnemers.


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Graag gedaan, zou je wel de ingeleverde foto's er even bij willen zetten?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Castalia schreef:
    Graag gedaan, zou je wel de ingeleverde foto's er even bij willen zetten?


    ja ga ik nu doen!
    de uitslag komt er over enkele minuten op (:


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    haha dit gaat leuk worden, jullie zijn allemaal door heb ik besloten, ik vond het erg moeilijk om te kiezen, hierna komt de finale opdracht en daarna word er één winnaar gekozen, jullie zijn sws al de 3 besten!
    de cijfers komen ook nog, 1 momentje en de nieuwe opdracht ga ik ook nog even bedenken en komt er vanavond ook op, ik wil wel een leuke opdracht als finaleopdracht jullie ook neem ik aan hea ? ;D


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    oke ik was dus aan het bedenken wat voor opdracht ik zou doen, en toen bedacht ik me dat de finaleopdracht helemaal vrij is! Zo kan iedereen haar volledige inspiratie en creativiteit stoppen in iets wat haar interesseerd!
    als jullie toch liever een echte opdracht willen moeten jullie het maar even zeggen, maar voorlopig is de 4e, en dus oook de laatste een vrije opdracht


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Stiekum heb ik liever een echte opdracht :$ dan weet ik waar ik me op moet focussen :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ook liever een opdracht, ik zou niet weten waar ik nu moest beginnen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    okee dan ga ik een opdracht bedenken, (:


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    de nieuwe staat er nu ook op, enn je mag alsnog zelf kiezen of je de opdracht doet of dat je toch iets doet wat je zelf leuk vind, maar omdat sommigen aangaven dat ze liever een echte opdracht hebben heb ik deze even bedacht, als deze opdracht je toch niet wat lijkt mag je dus alsnog iets maken wat helemaal vrij is. Laat me zien wat je kan ;D


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Sorry dat ik het zo laat meld, maar ik zou uitstel willen vragen.
    Ik heb eindexamens gehad en maandag heb ik mijn diploma gekregen. Dus normaal zou ik wel tijd hebben gehad, maar mijn beste vriendin heeft het de laatste weken heel moeilijk omdat haar vriend het heeft uitgemaakt. Ik probeer nu dus zo veel mogelijk bij haar te zijn en als ik dat niet ben, ben ik bij mijn vriend. Dus ik heb de laatste weken niet veel tijd gehad, sorry.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    This omdat er nu gereageerd werd op dit topic :O want ik ben het nu gwn helemaal vergeten :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Slotje; er is te lang niet gereageerd door wedstrijdhouder


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn