• Ja, ik was ziek vandaag dus ik was alleen thuis vanmorgen. Anyway bellen d'r zo'n Jehova's getuigen aan,ik wou eerst niet open maken maar ze zagen me al dus ja. iig, ze kwamen me geruststellen dat God alles goed laat komen, alle oorlogen en ziektes en rampen die er nu zijn, God regelt dat allemaal wel. Ohja, ze vroegen me wat mijn geloof was. Aangezien mijn ouders islamitisch zijn, antwoordde ik dat dus. En toen begonnen ze me te vertellen dat het christendom zo'n mooi geloof is enzo XD

    Ik uhm. moest mijn lachen inhouden, proberen een neutraal gezicht te houden.. XD

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 17:44 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    vorig jaar waren er ook jehova getuigen. ik zei"ik ben nie gelovig :'D"
    die mensen keken van O.O. en ik lach yoen plat terwijl die mensen nog voor me neus zaten x'D dat vonden ze nie leuk xD


    Shoganai i ne~

    Hahaowkejdan x']

    Ja ik geloof en ben geen jehova hoe je dat ook spelt xD

    Ik zo ja ik geloof al, en ik wil niet hoe jullie leven dus dag he.. Die mensen keken me echt geschokt aan.

    Dan ben ik eigenlijk wel grof geweest xD


    What is youre favo scary movie?

    Wij laten ze voor de deur staan en dan gaan ze vanzelf gewoon weer weg. x'D
    Trouwens bij ons moet je kloppen want de bel doet het niet. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Wij laten ze voor de deur staan en dan gaan ze vanzelf gewoon weer weg. x'D
    Trouwens bij ons moet je kloppen want de bel doet het niet. x)

    zó samson en gert XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ach, die mensen doen ook goed op hun eigen manier. Mensen die alleen zijn en/of niemand hebben om mee te praten, zijn soms juist ontzettend blij met zulk bezoek! (:
    [Spreek uit ervaring van bekenden]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    iloveminke schreef:
    (...)
    zó samson en gert XD

    Yep en zó waar. xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Yep en zó waar. xD

    Ten éerste, tis albertó


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mijn leraar is jehova getuigen, en oh als je vraagt over god is hij er een halve les over aan het praten.


    <3

    iloveminke schreef:
    (...)
    Ten éerste, tis albertó


    Mijn Miranda zegt dat ook altijd.... lol


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Complained schreef:
    (...)

    Mijn Miranda zegt dat ook altijd.... lol

    Wah gertje, wat is dat eigenlijk zo een..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    jaa... die mensen hebben bij mij in de straat een of ander kerkje.
    maar bij mij kwamen zo ook eens langs.. vroegen ze of ik wist wie god was en nog wat dingen over of ik wist hoe de wereld gemaakt was. ik: huuuuh (had ik beter niet kunnen zeggen want toen begon hij DAAR weer een heel verhaal over op te hangen)
    en toen duwde ze me een bijbel in de handen:8
    en toen was het fijne dag en nog een of ander gelovig iets :8

    ik zat echt zo van owkee

    (lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Echt bij ons ook, en dan zeggen ze welke godsdienst volg je? Zeg ik: "Islam", antwoorde ze: "Kijk toch maar eens," Geven ze me zo'n foldertje, maar die smijt ik direct in de poubelle! (:

    Als er hier jehova's komen, laat ik altijd de hond in de gang. Kijken of ze dan nog mij durven te bekeren met een hond die staat te grommen. Ze gaan altijd heel snel weer weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mijn moeder collecteert altijd voor het reumafonds, en ze had mij, m'n vader en broertje mee weten te slepen, en toen dacht iedereen dat we Jehova's waren omdat we met z'n vieren warenxD


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.