• ZOALS JULLIE

    -kidding-
    jullie zijn lief =]

    maar goed komt ie :

    Ruben is een knakkertje uit mijn klas en hij vind zichzelf helemaal fantastisch. lult de hele dag over zijn pappie's hummertje, zijn mammie's porsche, je weet wel. op en top kakker. hij heeft fucking hard aandacht te kort en haast niemand mag hem, inclusief ik. en vandaag was die weer is populair aan het doen tijdens AK : moesten we stil zijn omdat we cijfers kregen gaat ie doorschreeuwen, stopt de leraar met cijfers geven geeft ie Pepijn en Robin op de kop. ik dacht echt zo ; Omg ;l. maar goed ik had dus een 5,2 dus ik balen. gaat ruben weer doorschreeuwen en toen heb ik geschreeuwd : 'Hou zelf je bek is dicht dan lozer, je wilt toch je klote cijfer nou dan bek dicht. aandacht te kort ofzo.' iedereen mij aanstaren, maar ik kan gewoon niet tegen kinderen zoals hij en dan ga ik uitvallen.

    en de rest van de dag heeft ie me geirriteerd ;x maar ik heb nogal een dikke huid meestal voordat ik echt boos op je word maar ik mag hem zo niet ;3

    en dat was mijn leuke schooldag -kucht-


    We can only learn to love by loving.

    Arm ding.
    De volgende keer als hij zegt.
    Me pa heeft een hummer. Moet je vragen..
    En hoe vaak is je pa eigenlijk thuis?
    Zijn ouders hebben vast toch geen tijd voor hem (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Arm ding.
    De volgende keer als hij zegt.
    Me pa heeft een hummer. Moet je vragen..
    En hoe vaak is je pa eigenlijk thuis?
    Zijn ouders hebben vast toch geen tijd voor hem (:
    nee zijn ouders zijn uit elkaar nadat zijn ma zijn pa had betrapt in bed met zijn zus

    heeft ie doodleuk aan de hele klas verteld;3


    We can only learn to love by loving.

    Gosh ik zou nog geld geven om zijn gezicht op dat moment te kunnen zien (:
    Zo van die mensen zijn zo verdomd zielig :x


    You're a star in heaven.

    BOH MIJN FAMOUS NICOL KIND!!!!

    I WANNA KILL HIM!!!

    Gna Gna(A)

    Arm kind dat heb ik dus iedere dag met klote kindjes uit mijn klasjjeee


    I Got My Party Tonight<33

    Daze schreef:
    Gosh ik zou nog geld geven om zijn gezicht op dat moment te kunnen zien (:
    Zo van die mensen zijn zo verdomd zielig :x


    echt he ;3

    @Mien geweldige manager

    ik dus ook
    medelijden met je =3
    want ik he bnook zelfmedelijden


    We can only learn to love by loving.

    dankje, jij bent ook lief heur. (cat)
    ik kan een groepje meisje niet uitstaan omdat ze denken dat ze dé famous chica's zijn op school. ik werd nog laatst beschuldigt dat ik achter hen roddelde van ‘slet’ en ‘hoer’. omg, ga iemand anders stalken. die dombo's zijn tijdverspilling.


    we've only said goodbye with words

    Quicksilver schreef:
    dankje, jij bent ook lief heur. (cat)
    ik kan een groepje meisje niet uitstaan omdat ze denken dat ze dé famous chica's zijn op school. ik werd nog laatst beschuldigt dat ik achter hen roddelde van ‘slet’ en ‘hoer’. omg, ga iemand anders stalken. die dombo's zijn tijdverspilling.


    whaah echt he


    We can only learn to love by loving.

    @Fighter.

    ja, ze zoeken iemand om een diegene een toon lager te laten zingen. ze moeten eerst maar eens op zangles. ps; je hebt geweldig geschreeuwt. ><


    we've only said goodbye with words

    NICOL KIDDO<33

    Wij hem doden(A)


    Met VORK:Y)

    Gna Gna...

    Nja veel strekte met hem ik moet het morgen zien te overleven ik zit namelijk naast het mens dat ik haat omdat we VRIENDEN moeten worden en hoe word ik vrienden met zo'n irri kut kind


    I Got My Party Tonight<33

    Quicksilver schreef:
    @Fighter.

    ja, ze zoeken iemand om een diegene een toon lager te laten zingen. ze moeten eerst maar eens op zangles. ps; je hebt geweldig geschreeuwt. ><


    Ik hou van schreeuwen whaha


    nee serieus ze denken altijd dat ze heel wat voorstellen en dat iedereen ze aanbid terwijl ze niet eens doorhebben datr iedereen hun in werkelijkheid uitkotst ;3



    NICOL KIDDO<33

    Wij hem doden


    Met VORK

    Gna Gna...

    Nja veel strekte met hem ik moet het morgen zien te overleven ik zit namelijk naast het mens dat ik haat omdat we VRIENDEN moeten worden en hoe word ik vrienden met zo'n irri kut kind .



    goed idee ;3

    en veel sterkte o.o
    ik zal je komen redden
    -pakt geweertjes-


    We can only learn to love by loving.

    goed idee ;3

    en veel sterkte o.o
    ik zal je komen redden
    -pakt geweertjes-



    OEWAA GEWEERTJESS dan pak ik de chocolade!!
    -kwijl-


    I Got My Party Tonight<33

    De meerderheid van mijn school zit vol met dat volk...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hááááááát kakkers. Er zit er ook zo een bij mij op school, en helaas ook in een paar van m'n clusterklassen. Echt ik kan hem niet uitstaan. Zo vreselijk irritant en kinderahtig. En dan zit ie op t VWO omdat pappa en mammie dat willen. Echt, bah. Af en toe kan ik 'm wel uitkotsen!


    Life is hard and then we die

    dat is echt dom..
    mij praat een of ander dom gasje altijd na.. alleen maar omdat ik soms een beetje met een baby stem praat zeg maar.. ;$ echt dom eigenlijk..>.<

    Zo'n mensen zijn echt hatelijk. Gelukkig zit er geen in mijn klas dit jaar :')


    Never run out of reasons to smile...