• Ik moet gaan slapen voor school morgen, maar ik heb geen zin:Y)
    Wat doen jullie hier nog :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Druk bezig zijn in de RPG. Ach ja, ik moet morgen toch maar de bus pakken van 12 uur, dus ik kan nog wel even door (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb vakantie en slaap toch niet voor 3 uur, dus waarom na bed gaan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    voor de zoveelste keer Luna Ecplised kijken xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Fayan schreef:
    Druk bezig zijn in de RPG. Ach ja, ik moet morgen toch maar de bus pakken van 12 uur, dus ik kan nog wel even door (:

    Moet morgen kwart voor 7 mijn bed uit T-T en de bus van 7:37 hallen.___.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb vakantie ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Moet morgen kwart voor 7 mijn bed uit T-T en de bus van 7:37 hallen.___.


    Ik heb medelijden met je ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    (...)

    Ik heb medelijden met je ):

    Ben wel lekker vroeg uit . 12;50 ofzo iets :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben morgen vrij, deel 2 van mijn vakantie begint dan!
    Moet namelijk niet naar school maar wel werken. (ga 's avonds naar school en woensdag,donderdag en vrijdag werk ik overdag .) Afgelopen week had ik nog wel school, maar hoefde ik niet te werken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb vakantie*O* en ik ben aan het schrijven.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    RLovesAnne schreef:
    Ik ben morgen vrij, deel 2 van mijn vakantie begint dan!
    Moet namelijk niet naar school maar wel werken. (ga 's avonds naar school en woensdag,donderdag en vrijdag werk ik overdag .) Afgelopen week had ik nog wel school, maar hoefde ik niet te werken.

    's avonds naar school o.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ben wel lekker vroeg uit . 12;50 ofzo iets :3


    Ik pas half 6 en ben dan kwart over 7 thuis ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    (...)

    Ik pas half 6 en ben dan kwart over 7 thuis ._.

    Medelijden .Rond die tijd zit ik te eten o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Medelijden .Rond die tijd zit ik te eten o.o


    Ik normaal ook, maar op maandag en dinsdag ben ik altijd om die tijd vrij/thuis dus dan eet ik of in de stad, of later 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben uhm. Bezig. Met een RPG. *onschuldig*.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    (...)

    Ik normaal ook, maar op maandag en dinsdag ben ik altijd om die tijd vrij/thuis dus dan eet ik of in de stad, of later 8D

    mijn laaste les uur is gelukkig tot 10 voor 4 . Dan ben ik rond half 5 thuis.
    Maar ik denk dat ik nu mijn bed in rol anders moet ik morgen letterlijk eruit rollen ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor