• ik kom het steeds vaker tegen ma weet nie wat het betekend:$:$


    Everyone Hase A Darkside

    Storeo weet ik niet; een steriotype is iemand waarvan het karakter niet veranderd - of juist wel, weet ik even niet meer (:

    Steriotype van een nerd; grote bril, alleen maar bezig met wiskunde, broek hoog opgetrokken, geen sportschoenen of iets wat daar op lijkt, rare lach,

    steriotype van een populair iemand: dom, wil niks weten, alleen maar bezig met mooi zijn, dus make up opdoen enzo, altijd een spiegeltje bij zich, lang stijl haar, hoge hakken, skinny jeans, ..

    het beeld wat je van iets hebt als je er aan denkt. Sterk overdreven dus.
    En mensen, als je 1 van deze dingen nou toevallig bent en de omschrijving klopt niet, of juist andersom, het is maar een steriotype he ! :P

    Stereotype: karakterisering van een figuur of persoon waarbij men afgaat van het algemene beeld wat men van zo iemand heeft.


    Where there is a sea there are pirates...

    Het wordt trouwens geschreven als stereotype, niet met een i.
    En stel je voor dat je je nu bij een groep 'nerds' aansluit, dan is je stereotype: Een grijze muis met een bril en altijd met je neus in de boeken. Het is zo'n beeld dat men van iemand heeft, en dat beeld stemt niet overeen met de werkelijkheid. Het is meer zo'n overdreven beeld, zoals het in tekenfilms enzo vaak gebruikt wordt. (':
    Snap je?


    Where there is a sea there are pirates...

    Iets met geluid ofzo

    ik moest het kennen voor mijn examen maar ik wist het ook niet :')


    Let's do this poo