• Om het beknopt uit te leggen; ik haat mijn haar en zou me het liefst kaalscheren. Alleen worden mensen in deze maatschappij nogal vreemd aangekeken als ze plotseling met een kaal hoofd rondlopen. En een pruik is ook geen goede oplossing: dat jeukt veel te veel. Vroeger had ik stijl, blond haar, nu is het een wirwar van verdwaalde haren in een vreemde blond/bruine kleur. Ik haat het, ik haat het, ik haat het. Elke dag moet ik het of stijlen, of brushen en hoewel ik weet dat het slecht is voor mijn haar, kan ik het toch niet laten. Of ik loop de hele dag rond met een knotje in mijn haar, maar dat doe ik enkel tijdens vakanties en weekends. Mijn haar kan niet tegen regen, dan begint het onmiddellijk weer te krullen. Ik haat het, ik haat het, ik haat het.
    En nu; ben ik het beu om elke avond en elke morgen mijn haren goed te leggen zodat ik hopelijk een halve dag met een goed kapsel kan doorbrengen, want ik weet dat als ik zo verder doe; ik gewoon geen haar meer ZAL hebben. Vanaf nu stop ik het met stijlen, vanaf nu zal ik het zo weinig mogelijk brushen.

Mijn krullen? Ik draag het met trots. En morgen is mijn eerste dag :Y)

EDIT: Het is nog nat, maar zo ziet het er ongeveer uit, alleen iets pluiziger.

[ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 22:07 ]

Olive

Ik heb juist het tegenovergestelde, mijn haar kan best wat meer krul gebruiken.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Jacker schreef:
    (...)

-Boks terug- Wat zijn we eigenlijk toch een sukkeltjes met ons haar :'D

Ja, wij horen bij de sukkelhaartjesbendeclubnogwatdinges..

We accept the love we think we deserve.

Kikkeli schreef:
    Ik heb heel dik, veel en lang haar.
    Stijlen duurt zeker een half uur of langer. Als het regent, krult het meteen.

Laat het anders perm. stijlen? en je kunt je haar verven?

Als ik sterk haar zou hebben, had ik het gelijk gedaan. Maar het is redelijk futloos, heel dun en zwak, perm. stijlen betekend dat het zal uitvallen en ik heb lichtere lokken laten zetten; op die plekken heb ik amper haar...

Olive

Kikkeli schreef:
    Ik heb heel dik, veel en lang haar.
    Stijlen duurt zeker een half uur of langer. Als het regent, krult het meteen.

Laat het anders perm. stijlen? en je kunt je haar verven?

Perm.stijlen zou ik niet doen, persoonlijk. Ik heb het ook al laten doen en het had niet eens een béétje effect.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

DeKrull schreef:
    Krullen moet je ook met trots dragen! Neem een voorbeeld aan mij (A).

Idd, jou stáát het.

Sawtooth schreef:
    (...)
    Ja, wij horen bij de sukkelhaartjesbendeclubnogwatdinges..

Inderdaad, wij twee zijn president (cat)

Olive

Nou, mijn haar is echt niet probleemloos hoor.
    Ik vind een staart al snel lekkerder zitten, maar daardoor rekt t uit en dan staat het los niet meer leuk tot ik mn haar was!

DeKrull schreef:
    Ik vind een staart al snel lekkerder zitten, maar daardoor rekt t uit en dan staat het los niet meer leuk tot ik mn haar was!

ja! dat heb ik ook. zal ik morgen een foto posten? (cat)

DeKrull schreef:

De staart is de oplossing... Alleen is mijn gezicht dan zo leeg, dus laat ik het gewoon altijd los (: Maar jouw haar ziet er zo perfect uit, alsof er heel veel aan gedaan is, maar toch heel gewoon en mooi <3

Olive

Sawtooth schreef:
    (...)
    ja! dat heb ik ook. zal ik morgen een foto posten? (cat)

Als jij het doet, doe ik het ook (krul)

Olive

Jacker schreef:
    (...)

Inderdaad, wij twee zijn president (cat)

Oh, minister president klinkt vetter. -gayhand-

Jacker schreef:
    (...)

Als jij het doet, doe ik het ook (krul)

Ja, oké! :'D Maar schrik dan niet xd

Jacker schreef:
    (...)

De staart is de oplossing... Alleen is mijn gezicht dan zo leeg, dus laat ik het gewoon altijd los (: Maar jouw haar ziet er zo perfect uit, alsof er heel veel aan gedaan is, maar toch heel gewoon en mooi <3

Ja, en daarom vind ik een staart ook niet mooi bij mij x'D
    En jij ziet alleen meeting foto's (toch?) en daar heb ik t altijd los omdat dat mooier is, maar dat kan dus niet elke dag.. (A)

DeKrull schreef:
    (...)
    Ja, en daarom vind ik een staart ook niet mooi bij mij x'D
    En jij ziet alleen meeting foto's (toch?) en daar heb ik t altijd los omdat dat mooier is, maar dat kan dus niet elke dag.. (A)

Oh, ik doe het elke dag, behalve als het in de weg zit :'D Bijna nooit eigenlijk (:

Olive

Sawtooth schreef:
    (...)
    Ja, oké! :'D Maar schrik dan niet xd

Als jij ook niet schrikt ;D

Olive