• Om het beknopt uit te leggen; ik haat mijn haar en zou me het liefst kaalscheren. Alleen worden mensen in deze maatschappij nogal vreemd aangekeken als ze plotseling met een kaal hoofd rondlopen. En een pruik is ook geen goede oplossing: dat jeukt veel te veel. Vroeger had ik stijl, blond haar, nu is het een wirwar van verdwaalde haren in een vreemde blond/bruine kleur. Ik haat het, ik haat het, ik haat het. Elke dag moet ik het of stijlen, of brushen en hoewel ik weet dat het slecht is voor mijn haar, kan ik het toch niet laten. Of ik loop de hele dag rond met een knotje in mijn haar, maar dat doe ik enkel tijdens vakanties en weekends. Mijn haar kan niet tegen regen, dan begint het onmiddellijk weer te krullen. Ik haat het, ik haat het, ik haat het.
    En nu; ben ik het beu om elke avond en elke morgen mijn haren goed te leggen zodat ik hopelijk een halve dag met een goed kapsel kan doorbrengen, want ik weet dat als ik zo verder doe; ik gewoon geen haar meer ZAL hebben. Vanaf nu stop ik het met stijlen, vanaf nu zal ik het zo weinig mogelijk brushen.


    Mijn krullen? Ik draag het met trots. En morgen is mijn eerste dag :Y)

    EDIT: Het is nog nat, maar zo ziet het er ongeveer uit, alleen iets pluiziger.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 22:07 ]


    Olive

    Oh, wat je ook kan doen, als het nog wat nat is, verstevigende mouche in je haar doen, ofzoiets.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Oh, wat je ook kan doen, als het nog wat nat is, verstevigende mouche in je haar doen, ofzoiets.


    Ohh, bedankt voor de tip :Y)


    Olive

    Ik vind jou haar echt heel mooi!
    Verder ben ik best blij met mijn haar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rooftops schreef:
    Oh, wat je ook kan doen, als het nog wat nat is, verstevigende mouche in je haar doen, ofzoiets.


    Nuh, dan wordt het lelijk en plakkerig. En hard.


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    (...)

    Nuh, dan wordt het lelijk en plakkerig. En hard.


    Ja, als je slechte mouse gebruikt lieverd ;D


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Dankjewel <333 Ja, het was vandaag echt veel mist. Dan begint het helemaal de kroezelen en te pluizen en erger te krullen dan het eigenlijk is!

    Echt hea :O maar ja dat is toch altijd <_< mensen zonder krullen willen ze en met krullen willen stijl en het is mis wel slecht maar ik heb bijvoorbeeld laatst van syoss heat protection gekocht en dat helpt volgens mij wel


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    Echt hea :O maar ja dat is toch altijd <_< mensen zonder krullen willen ze en met krullen willen stijl en het is mis wel slecht maar ik heb bijvoorbeeld laatst van syoss heat protection gekocht en dat helpt volgens mij wel


    Gewoon niet te vaak doen, ik doe het bijna elke dag en mijn haar is gewoon kapot gegaan, daarom dat ik ermee ga stoppen en vrede ga sluiten met mijn krullen (:


    Olive

    Ik vind jou haar juist mooi zo, had ik maar krullen, of gewoon stijl. Maar nee ik moet er precies tussen in hebben. Net niets. - zucht diep - Mijn haar wil ook niet echt langer groeien zoals ik het wil. :')


    Everything is worse without music.

    Dude, Veranika, je hebt echt mooi haaaar dude! In tegenstelling met mij, pfffffffu, mijn haar is dan echt een vuilnisbak, als je naar de jouwe kijkt.
    Nee, je moet er totaal geen mousse indoen! Ookal is het goede dure mousse, niet erin doen!


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind krullen wel mooi :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    DeKrull schreef:
    Krullen moet je ook met trots dragen! Neem een voorbeeld aan mij (A).


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind jouw haar mooi (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    H0USE schreef:
    (...)

    Nuh, dan wordt het lelijk en plakkerig. En hard.


    Uh, ik doe mijn haar best vaak zo, dan komen die krullen beter uit, haha, je moet er ook geen hele bus gaan insmeren natuurlijk. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wil juist meer krullen :o


    As travars

    Ik vind jouw haar zo juist heel mooi!