• Om het beknopt uit te leggen; ik haat mijn haar en zou me het liefst kaalscheren. Alleen worden mensen in deze maatschappij nogal vreemd aangekeken als ze plotseling met een kaal hoofd rondlopen. En een pruik is ook geen goede oplossing: dat jeukt veel te veel. Vroeger had ik stijl, blond haar, nu is het een wirwar van verdwaalde haren in een vreemde blond/bruine kleur. Ik haat het, ik haat het, ik haat het. Elke dag moet ik het of stijlen, of brushen en hoewel ik weet dat het slecht is voor mijn haar, kan ik het toch niet laten. Of ik loop de hele dag rond met een knotje in mijn haar, maar dat doe ik enkel tijdens vakanties en weekends. Mijn haar kan niet tegen regen, dan begint het onmiddellijk weer te krullen. Ik haat het, ik haat het, ik haat het.
    En nu; ben ik het beu om elke avond en elke morgen mijn haren goed te leggen zodat ik hopelijk een halve dag met een goed kapsel kan doorbrengen, want ik weet dat als ik zo verder doe; ik gewoon geen haar meer ZAL hebben. Vanaf nu stop ik het met stijlen, vanaf nu zal ik het zo weinig mogelijk brushen.


    Mijn krullen? Ik draag het met trots. En morgen is mijn eerste dag :Y)

    EDIT: Het is nog nat, maar zo ziet het er ongeveer uit, alleen iets pluiziger.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 22:07 ]


    Olive

    Ik ben best wel tevreden over m'n haar, maar ong. een jaar geleden was dat heel anders :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goblin schreef:
    Ik ben best wel tevreden over m'n haar, maar ong. een jaar geleden was dat heel anders :Y)

    weetje, een jaar geleden had ik stijl leuk haar, waar ik blij mee was.
    nu is t opeens bruin geworden. terwijl k eerst blond/donkerblond haar had. eigenlijk best raaaaar. &nu is het ook zo BOEM! een krullebol.


    We accept the love we think we deserve.

    ik doe ze gewoon elke dag in een paardenstaart xd


    It's going to be difficult, but not impossible.

    DeKrull schreef:
    (...)
    Ja, en daarom vind ik een staart ook niet mooi bij mij x'D
    En jij ziet alleen meeting foto's (toch?) en daar heb ik t altijd los omdat dat mooier is, maar dat kan dus niet elke dag.. (A)

    Als ik een zwarte of witte trui aan heb, moet ik het los, en paars enzo. Maar die felle kleuren mogen bij mij in een staart, snap je? Ik heb soms van die buien.. och, dilara toch..


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Als ik een zwarte of witte trui aan heb, moet ik het los, en paars enzo. Maar die felle kleuren mogen bij mij in een staart, snap je? Ik heb soms van die buien.. och, dilara toch..


    Gek schattig kind ;D


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Gek schattig kind ;D

    OMG. dude, waarom zegt iedereen dat altijd tegen me ): IK ben niet schatttttug!


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)
    OMG. dude, waarom zegt iedereen dat altijd tegen me ): IK ben niet schatttttug!


    Wil je weten hoevaak ze dat tegen mij zeggen? Oke.. ik heb een foto.. wil je zien?


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Wil je weten hoevaak ze dat tegen mij zeggen? Oke.. ik heb een foto.. wil je zien?

    Haha, jaaaa laaaat zien! Maar ik laat morgen pas zien schat. Mijn haar is nat, door het douchen.
    ze noemen me altijd schattig, terwijl ik 1.68 ben ofzo.


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Haha, jaaaa laaaat zien! Maar ik laat morgen pas zien schat. Mijn haar is nat, door het douchen.
    ze noemen me altijd schattig, terwijl ik 1.68 ben ofzo.


    Mijne is ook nog nat. En ik ben 3 centimeter kleiner (beginpost)


    Olive

    jou krullen zijn echt supper mooi :O ik heb ook krullen ik heb dr vandaag mee rond gelopen want mijn haar is echt exaxt hetzelfde en het regende vandaag niet eens neee een beetje mist ik ben nu zelfs van plan om een stijltang mee te nemen


    its always the same road,it just go's on and on..

    Je zeuuuurt. Jouw haar is vet mooi man.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LagieMcLarge schreef:
    jou krullen zijn echt supper mooi :O ik heb ook krullen ik heb dr vandaag mee rond gelopen want mijn haar is echt exaxt hetzelfde en het regende vandaag niet eens neee een beetje mist ik ben nu zelfs van plan om een stijltang mee te nemen


    Dankjewel <333 Ja, het was vandaag echt veel mist. Dan begint het helemaal de kroezelen en te pluizen en erger te krullen dan het eigenlijk is!


    Olive

    Hobbelpaard schreef:
    Je zeuuuurt. Jouw haar is vet mooi man.


    Ik zie mezelf niet hoe andere mensen zeggen dat ik eruit zie.


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Ik zie mezelf niet hoe andere mensen zeggen dat ik eruit zie.

    Dan moet je andere mensen maar eens gaan geloven. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Dan moet je andere mensen maar eens gaan geloven. (:


    Makkelijker gezegd dan gedaan : D


    Olive