• De stelling van vandaag luidt:
    Overdag moeten er minder programma's met grof taalgebruik, seks, etc. worden uitgezonden op tv.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mee eens, want kinderen kijken daarnaar, dat kan niet altijd goed zijn voor de ontwikkeling, omdat ze dan dingen gaan overnemen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens, bewaar dat maar voor na de late uurtjes.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Geen idee.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Is al wetgeving over, programma's ongeschikt voor kinderen mogen niet voor 8 uur worden uitgezonden, programma's/reclame met bloot zelfs niet voor middernacht of 1 uur 's nachts. Dan is het verder vooral zaak van de ouders om kinderen ervan af te houden, oneens dus.

    Carcass schreef:
    Eens, bewaar dat maar voor na de late uurtjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hm.. misschien wel ja.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Carcass schreef:
    Eens, bewaar dat maar voor na de late uurtjes.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oneens, op school en op straat wordt er ook gewoon gescholden en zo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat doen ze toch al? Programma's zoals "oh oh oh" en jensen komen ook pas na half tien op de tv. Verder, hadden we ooit op school ook de discussie gehad over te sexy videoclips, en dat dat ook later op moet zal komen. Daar was ik het dus niet mee eens, Als je als ouder niet wil dat je kind dit soort dingen ziet, zal je op je kind moeten letten, en er voor zorgen dat hij of zij braaf nickelodeon en disney XD blijft kijken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mercurial schreef:
    Oneens, op school en op straat wordt er ook gewoon gescholden en zo.

    Het is niet alleen Tv waar ze het van leren. :Y)


    Everything is worse without music.

    Oneens, je pakt je pc en typt de naam van een serie in en je kijkt het alsnog.
    En alsjeblieft, geloof je serieus dat dat werkt? Na-uh


    Today will be Girl's Day party with you~

    eens, maar ik merk niet dat ze zo een programma overdag hebben hoor?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    oneens, want ouders moeten er maar op toe zien dat hun kind gewoon naar progamma's kijkt die geschrikt voor kinderen zijn

    Eens, want s'middags kijk ik nooit TV en ik wil dat niet missen hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, eens, het kan aanstootgevend zijn, maar oneens want je kunt ook waarschuwen - i mean, het is moeilijk om die grens precies te trekken + sommige dingen willen mensen ook om gewone tijden zien?