• De mijne waren geweldig. Het waren surinaamse mensen en zijn moeder kon heerlijk koken. Ze draaiden altijd salsa in hun huis en vonden het geen probleem als ik een nachtje wou blijven slapen. Zelfs nu het uit is blijf ik nog eens bij hun eten. Zijn zusjes en broertje waren nog heel jong toen ik verkering kreeg met hun broer. Maar toch herkennen ze me nog als de vriendin van hun broer. Zijn vader heeft mijn kamer ooit eens helemaal verbouewd. 1 KANJER VAN EEN VENT!. Die jongen en ik zijn gelukkig altijd vrienden gebleven.

    en juilie?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:49 ]

    Nog geen schoonfamilie gehad!


    Even a white rose has a black shadow.

    Hihi, supergezellig, gingen er altijd maar van uit dat ik bleef eten x) En mijn eerste schoonbroertje was echt DOODSCHATTIG x) <33


    ars moriendi

    Mijn eerste schoonouders had ik pas 3 keer gezien. Ze waren amazing. Ze leerde me namelijk kennen als de beste vriendin van hun zoon dus ze vonden me al aardig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zijn moeder is overleden, dus ik kan niet over zijn moeder oordelen, maar op hoe ze er op foto's uitzag moet ze gewoon vreselijk lief zijn. Zijn vader is super aardig maar ik heb één minpuntje, dat hij vaak met kanker scheld. Ik scheld er zelf niet mee, ik had er niks tegen ofzo, maar sinds mijn moeder kanker heeft gehad... Zijn opa die ook bij hun in huis woont is ook aardig. (:

    Oehja, dat broertje van hem is ook zóooo schattig.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:42 ]


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Ik ken mijn eerste schoonfamilie niet xD(Ik ben nooit bij die jonge thuis geweest.. Het duurde 2 weken waarvan ik er een op vakantie was..)
    en de tweede ook niet :x (die jonge woont aan de andere kant van nederland, ben nooit bij hem thuis geweest.. Stelde ook weinig voor)
    maar mijn schoonfamilie van nu gaat wel.. xD Die vader is wel aardig, maar die moeder is niet bepaald mijn type mens.. Om het zo te zeggen xD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik heb er maar 1 keer mijn schoonouders ontmoet.
    maar ik had niet echt iets 'vast' met die jongen, ik ging alleen met hem zeg maar als beste vrienden, ookal vond ik hem wel onwijs leuk.
    maar daar gaat het even niet om.
    zijn ouders waren super aardig !
    ze komen uit italië dus hebben ze een pizzeria.
    ze zijn super lief.
    Oja en als ik daar uiteten ging kreeg ik altijd korting. (:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:47 ]


    Life is a beautiful struggle

    Discover schreef:
    Nog geen schoonfamilie gehad!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nog nooit schoonfamilie gehad. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn schoonfamilie was echt geweldig.
    Zijn moeder was echt altijd lief, en zijn vader kon ik ook altijd goed mee lachen. Zijn broertje van 14 was ook heel lief, met hem kon ik ook gaan winkelen (wat de meeste jongens maar niks vinden) en zijn jongste broertje was helemaal geweldig, die kwam zo helemaal aan me hangen, jammer genoeg is die tijd voorbij. Ik mis hem nog steeds.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Discover schreef:
    Nog geen schoonfamilie gehad!


    Dreams only last for a night &#9774;.

    Schoonfamilie ga ik het pas noemen als ik getrouwd ben, dank je, lol. Maar, ze zijn geweldig! Zijn moeder is echt de aardigste vrouw in dit universum en zijn vader is echt een achterlijk mens, haha, maar wel super aardig! En zijn broer is ook harstikke aardig, en zo grappig, haha.

    Ja maar ze dachten toen dat ik een vriendin was, zoals in vriendschap enzo.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Met mijn schoonfamilie had ik echt niks. Zijn moeder vond ik wel aardig maar die zag ik bijna nooit. Zijn vader en die zijn vriendin was ik het meeste maar had daar niks mee. Net zo min als met die jongen zn broertjes, zusje en broer (krul) Ik vond enkel die jongen zelf heel leuk :'D


    -

    Ze zijn geweldig!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ze zijn..Oké. (:


    your eyes are like stars in the night.