• Met mijn laptop in het zonnetje achterbuiten!
    Oh, ik hou van dit weer. Even vast proberen een klein beetje bij te bruinen haha.
    Wie zit er nog meer lekker buiten?


    Your make-up is terrible

    En straks zegt je laptop knal want direct heet zonlicht is.. Neh in de lente valt dat wel mee, geintje.

    Ik wou dat ik buiten kon zitten =( Maar zit elke dag op me werk. Wel fiets ik elke dag door dit weer, 20 km das wel heerlijk.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    En straks zegt je laptop knal want direct heet zonlicht is.. Neh in de lente valt dat wel mee, geintje.

    Ik wou dat ik buiten kon zitten =( Maar zit elke dag op me werk. Wel fiets ik elke dag door dit weer, 20 km das wel heerlijk.


    Haha, ja de zon is nog niet zo warm. Maar mijn zwarte toetsenbord word wel heet.

    Zoveel fietsen in dit weer is wel erg lekker.


    Your make-up is terrible

    Ja daarom kan je beter als het warmer is niet met je laptop buitenzitten. Dan kan het van binnenuit kapot branden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vind dat echt kut met een laptop buiten zitten, je ziet dan amper het beeld enzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik niet. Ik zit binnen op de computer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zit binnen, maar ik loop af en toe wel eens lekker naar buiten om even daar mijn thee op te drinken en zo (:
    Ik zie niks op mijn beeldscherm als ik buiten ga zitten. :/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik wou dat ik buiten kon zitten, maar dat gaat dus niet ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat wil ik ook :(
    maar als ik met mijn laptop buiten zit is mijn beeld donker XD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik zit op mijn kamer(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik niet,ik kan mijn laptop niet mee naar buiten nemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ruocco schreef:
    Ik vind dat echt kut met een laptop buiten zitten, je ziet dan amper het beeld enzo :'D


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3