• Ik ben zo'n persoon dat áltijd moet aanschouwen hoe de helft van de klas gewoon een voldoende heeft voor wiskunde, terwijl ik zelf thuis aan mag komen met het bericht dat ik wéér een 2,5 heb. Goed, nu heb ik dus ineens een 7. Haha, omg, ik ben er echt zó blij mee! :9~
    Okay, laat ik dit topic een beetje nuttig houden. Wie heeft er allemaal nog meer voor een bepaald vak een totaal onverwacht cijfer terug gekregen?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik had een 8 voor mijn herkansing rechtspsychologie 8D

    En dat van die 7 is supergoed trouwens! Ik had dat vroeger ook altijd met wiskunde. Altijd onvoldoendes, en opeens sloeg het roer om en haalde ik steeds voldoendes x]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 15:50 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    IK HEB VANDAAG OOK EEN 7 TERUGGEKREGEN VAN WISKUNDE! :D Maar dat was wel niet helemaal onverwacht, de toets ging heel goed. Maar toch ben ik blij mee want ik heb het wel vaker dat ik denk dat het goed ging en het dan helemaal niet zo was.

    En verder heb ik jammer genoeg niet zo vaak een onverwacht goed cijfer. Ik kan het meestal veel te goed inschatten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voor engels dacht ik dat ik een 4 had, maar ik had een 7.7 (nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een 4,7 op economie, hij was wel moeilijk maar ik had toch beter verwaht, gelukkig zat ik niet ver van het gemiddelde van de klas want hij was gewoon super slecht gemaakt :')


    Everything is worse without music.

    Was er maar een wonder overgebleven voor mij.


    Your make-up is terrible

    Ik had onlangs een 15/15 voor Engels.
    Ik dacht dat ik iets van een 12 ging hebben.
    Maar zo geweldig was dat nu ook weer niet. Vanaf ik zeker weet dat ik er door ben, maakt het me niet meer zo veel uit ;'D


    effort never betrays you

    voor verzorging
    Ik dacht dat ik het verkloot had maar ik had een 7.7
    En ik heb dat altijd voor wiskunde.
    Ik leer nooit en ik haal dan voldoendes(1x een 10!)
    en als ik wel leer heb ik een onvoldoende


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pff, vandaag weer een onvoldoende voor wiskunde. xd Maar wel een 7 voor geschiedenis ! =D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Super!

    Ik heb een 8.8 voor mijn Duits luistertoets terug, happy ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nou 'k ben eigenlijk heel goed in wiskunde, maar een keertje wilde het maar niet lukken. Dus 'k dacht echt dat ik ging buizen voor die toets.
    Bij iedereen lukte die toets maar niet en velen waren gebuisd... Ik kreeg mijn toets terug en had een 24.5/25 had ik enkel een stom foutje gemaakt en 24999.99 afgerond als 24000 x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wiskinde is mijn beste vak :P
    maar de vorige keer met luistertoets engels dacht ik dat ik een 3 had had ik een 10..
    en met gs dacht ik heel laag had ik een 7,7 eerst stond er 7,5 maar onze leraar kan niet rekenen :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik had vandaag een 10 voor wiskunde proefwerk:O


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik vandaag nog een 8.1 voor Frans terwijl ik het normaal al een wonder vind als ik net een 6 heb.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik heb het meestal andersom. Dan denk ik dat het goed ging en heb ik een onvoldoende. En dat kan vervelend vallen. Grr
    Maar oke, gelukkig heb ik dat niet zo vaak.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Wow vet goed van je!
    Ik dacht dat ik een 1 zou hebben op geschiedenis maar ik had een 4.9... (hij telt toch niet mee, dus waarom zou ik leren en mijn best doen xd)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.