• ik weet niet hoeveel mensen hierzo minecraft spelen, maar ik heb een klein probleempje. Ik ben van plan om minecraft te kopen maar ik check eerst wel of de gratis versie het überhaupt wel doet. Nou, die doet het niet. Er komt een vakje waarin staat:
    java.lang.IllegalArgumentExeption:input==null!
    , en dan loopt de site vast. Ik heb overal op het web gezocht en mijn java ge-updated. Het heeft niet gewerkt, WAT MOET IK DOEN?!?!?!?!?!

    please help, I <3 minecraft :'(

    Geen idee wat je moet doen sorry!!



    dat?


    quidquid excusatio prandium pro

    Wajoo, mijn iPod crashte door je lange titel. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    sorry o,o

    rainbow, volgens mij is dat niet mijn probleem... ik heb heel dat spel nog niet, dus die error is er ook nog niet. maar toch bedankt voor de reactie :)

    Roux schreef:
    Wajoo, mijn iPod crashte door je lange titel. O.O



    ^This


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    NewADance schreef:
    rainbow, volgens mij is dat niet mijn probleem... ik heb heel dat spel nog niet, dus die error is er ook nog niet. maar toch bedankt voor de reactie :)


    Nou, dan moet je zelf op google zoeken, dat schijnt te helpen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    lol ik zoek al 2 dagen ._. niks helpt. mijn hard drive is al geupdated dus ik weet niet wat anders het probleem kan zijn... mensen zeggen dat java wordt geblokkeerd maar ik weet niet waardoor :<

    Probeer eens je drivers te updaten als je dat nog niet hebt gedaan.

    NewADance schreef:
    lol ik zoek al 2 dagen ._. niks helpt. mijn hard drive is al geupdated dus ik weet niet wat anders het probleem kan zijn... mensen zeggen dat java wordt geblokkeerd maar ik weet niet waardoor :<


    ... je hard drive is geupdate?

    Probeer de drivers van je grafische kaart es te upgraden


    quidquid excusatio prandium pro

    -> Titel aangepast, voor de lay-out van het forum


    I am an idiot, I move.