• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven drie weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Naam:
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!):
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (Gwenx1D)*
    - Cara Delevingne: Model. (Sempra)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Loubearx)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Lake)
    - Delisse Jones (iPayphone)*

    * = Rol nog niet (volledig) ingevuld.

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    Het is niet verplicht, maar het zou leuk zijn als 1D in dit topic voorkomt. Mede omdat zij zo'n vriendschappelijke band hebben. En dat hierdoor zwaar op de proef gesteld zou worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:42 ]


    "Family don’t end in blood”

    Awesome, ik wil graag Pixie Lott reserveren als bestaande vrouwelijke beroemdheid ^.^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Een vrouwelijke bestaande beroemdheid alsjeblieft! Demi Lovato hehe ;3

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:47 ]

    Zou ik Louis Tomlinson mogen? *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zou ik een onbestaande vrouwelijke beroemdheid mogen?


    Reality's overrated.

    Zou ik Harry Styles mogen? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tien beroemdheden verblijven drie weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.


    Moet dat geen 'twintig beroemdheden' zijn?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Moet dat geen 'twintig beroemdheden' zijn?


    Oh ja, oeps.. Bedankt voor het melden!


    "Family don’t end in blood”

    Graag gedaan. ^.^
    Ik ga dadelijk even de uitleg lezen, want ik heb geen idee hoe dit werkt. Belg. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naam:
    Niall James Horan
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!):
    Lid van boyband One Direction
    Leeftijd:
    19
    Karakter:
    Niall is een lieve jongen, hij wil altijd opkomen voor iedereen. Dat betekend niet meteen dat hij je aardig vindt. Aan sommige mensen heeft hij een hekel, maar dat laat hij niet zien aangezien hij altijd nadenkt voordat hij iets gemeens zegt. Zou ik willen dat iemand dit bij mij deed? Vraagt hij zichzelf dan af. Meestal is dat genoeg om rustig te blijven. (sorry ik kan dus echt niet karakterbeschrijven)
    Uiterlijk:


    Extra:
    nope

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 18:23 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik Justin bieber?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Victoria Louise Lott ''Pixie Lott''
    Werk : Model, singer-songwriter, dancer and actress
    Leeftijd: 22, geboren op 12-1-1991
    Karakter: Pixie kan nogal direct zijn met dingen, maar is en blijft een aardig persoon. Ze is een goede vriendin als je haar bevriend bent, ze kan makkelijk iedereen overhalen om dingen te doen. Ze is wel een echt kind van binnen, ze kan echt hyperactief overkomen en praat dan ook echt heel veel. Pixie kan wel goed overweg met iedereen, als de anderen haar dan ook mogen, anders heeft ze geen rede om hen te mogen.
    Uiterlijk:



    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 21:50 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    XxPeetaxX schreef:
    Naam:
    Niall James Horan
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!):
    Lid van boyband One Direction
    Leeftijd:
    19
    Karakter:
    (Mag dit ook in de rpg)
    Uiterlijk:


    Extra:
    nope


    Uhmm, liever karakter wel alvast invullen. Het hoeft natuurlijk niet heel uitgebreid te zijn omdat iedereen zich anders kan voordoen in een spel als Sabotage.
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    XxPeetaxX schreef:
    Naam:
    Niall James Horan
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!):
    Lid van boyband One Direction
    Leeftijd:
    19
    Karakter:
    Niall is een lieve jongen, hij wil altijd opkomen voor iedereen. Dat betekend niet meteen dat hij je aardig vindt. Aan sommige mensen heeft hij een hekel, maar dat laat hij niet zien aangezien hij altijd nadenkt voordat hij iets gemeens zegt. Zou ik willen dat iemand dit bij mij deed? Vraagt hij zichzelf dan af. Meestal is dat genoeg om rustig te blijven. (sorry ik kan dus echt niet karakterbeschrijven)
    Uiterlijk:


    Extra:
    nope


    Aangepast


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Louis William Tomlinson
    Werk: De kleuter uithangen Lid van de boyband One Direction
    Leeftijd: 21 jaar. 24 December 1991
    Karakter:Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is bi, wat dat misschien al verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Extra:Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Puh, Justin is weg ;<. Mag ik Rita Ora?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."